Stránka 141 z 142

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 27 zář 2018, 19:01
od Stan.
Luigy87 píše:Jaká je cena MKJ? Na webu ji nemohu najít
Cena se pohybuje okolo 3000kč. Záleží ale co od MKJ očekáváš, osobně absolutní spokojenost jako jeden z prvních uživatelů.
Základní věci, teplota motoru a rychlost stále pod kontrolou + další doplňky. Nejlépe bude dotaz přes SZ přímo u člena "PepaS".
http://www.pepas.cz/wp-content/uploads/ ... 1_LAST.pdf

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 02 bře 2019, 22:30
od Radoš92
Na netu jsem to nenašel, ale v návodu stáhnutého z pepas cz, čtu, že MKJ s kitem do zafiry B, nelze instalovat když je automatická převodovka? Chápu to dobře, že do automatu to nedám? :shock:

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 02 bře 2019, 22:46
od PepaS
Dáš, ale bez OCU-ZB-IK. MKJ samozřejmě funguje i v automatech, jen si musíš vyřešit jeho instalaci sám. Myslím, že se i o této záležitosti v tomto vlákně psalo, ale nechce se mi hledat…

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 02 bře 2019, 23:32
od Radoš92
Ani mi :lol:

Edit:

Tak jo, jsem lenivý ale nakonec to nedalo ani takovou práci. I moderátoři jsou někdy líní :lol:
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewt ... o+automatu

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 14 bře 2019, 11:03
od Radoš92
Na Antaru tohle nefunguje? Je skoro stejná...

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 14 bře 2019, 18:58
od PepaS
V Antara MKJ nefunguje.

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 14 bře 2019, 20:45
od Radoš92
A jaký je důvod? Celou dobu to plánuju a možná nakonec skončím u auta, kde to nefunguje :lol:

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 15 bře 2019, 09:23
od PepaS
Radoš92 píše:A jaký je důvod?
Antara stojí na platformě GM Theta a nemá nic moc společného s platformami GM Delta (Astra-H & Zafira-B), resp. GM Epsilon (Vectra-C & Signum). V MKJ je velký balík softwaru, který je psaný a odladěný pro konkrétní modely platforem Delta a Epsilon, resp. typy řídících jednotek.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_GM_platforms
Radoš92 píše:Celou dobu to plánuju a možná nakonec skončím u auta, kde to nefunguje :lol:
Zkus méně plánovat a více konat... ;)

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 15 bře 2019, 14:00
od Stan.
PepaS píše: Antara stojí na platformě GM Theta a nemá nic moc společného s platformami GM Delta (Astra-H & Zafira-B), resp. GM Epsilon (Vectra-C & Signum). V MKJ je velký balík softwaru, který je psaný a odladěný pro konkrétní modely platforem Delta a Epsilon, resp. typy řídících jednotek
Pepo to tedy znamená, že každá podvozková platforma má i elektronickou část (softwar) danou již typem platformy a MKJ by byla podle platformy například použitelná i pro vozy "Chevrolet Saturn, Cobalt G5 a podobně"? Které mají platformu Delta a Epsilon? Příklady typů platforem pro určité modely:
https://translate.google.com/translate? ... rev=search

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 15 bře 2019, 20:03
od PepaS
Stan. píše:to tedy znamená, že každá podvozková platforma má i elektronickou část (softwar) danou již typem platformy a MKJ
V zásadě ano – pro každou platformu jsou definovány typy jednotek a hlavně komunikační protokoly na CAN sběrnicích. Ten typ platformy se občas objevuje i v označení SW verzí jednotek, např. displeje byly značené XYZZ, kde X je typ (C – CID, G - GID), Y je platforma (D – Delta, G – Gamma, E - Epsilon) a ZZ je číslo SW verze (např. 59, 83, ..), takže např. CD59, GG83 atd..
Stan. píše:… MKJ by byla podle platformy například použitelná i pro vozy "Chevrolet Saturn, Cobalt G5 a podobně"? Které mají platformu Delta a Epsilon?
To nedokáži říci. Jde o to, že komunikační protokoly a jednotky pro výše uvedené platformy, resp. modely vyráběné OPELem, si navrhovali Němci ve svém vývojovém centru v Rüsselsheim am Main, ale co, a zda-li vůbec něco, z toho použilo mateřské GM u svých amerických značek netuším.

Jako další platforma přišla GlobalA (Astra-J, Insignia, Zafira-C, …) a jak už název napovídá, byla společná (včetně CAN protokolů) pro všechny značky a modely GM – vývoj probíhal v GM Technical Center, Warren, USA.