Stránka 133 z 142
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 17 čer 2016, 17:24
od JSM
Dobrý den,
Mel bych dotaz. Vlastním Zafiru 09 1.7 CdTi, od pocatku (09/15) jsem mel velkou prumernou spotrebu, pocitac ukazuje kolem 9 l/100km. MKJ mi nainstaloval pan Janda. Prvni regenerace probehla po 700 km se zbytkem 34%, dalsi jiz po 300 km, dalsi po 200km, kdyz to jde snazim se jet predepsane, tj. mensi zatah lehce pres 2t ot. Vzdy dobehla do konce, jen ta posledni musela probehnout na parkovisti, ale byla take dokoncena. Dnes zacala jiz po 75 km! Skoncila na 33%. Chápu, ze s mym stylem jizdy, tj 2x10 km denne do prace a 2x tydne vylet kolem 60km moc DPF neprispivam, ale nechapu proc se interval regenerace od instalace MKJ stale snizuje, kdyz se nemeni styl jizdy...? Je 33% zaneseni po regeneraci OK? Neni jiz filtr kaputt a to by se odrazelo i ve spotřebě?
Diky za radu
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 17 čer 2016, 17:39
od exford
Ve spotřebě se to odrážet musi když to porad regeneruje(vypaluje)......mam otazku kdyz MKJ ukaze že se spustila regenerace máš zvysenou spotrebu?
A 33% podle me uz je docela dost,ale nic hroznyho...mozna ostatní zkušenější poradi lépe
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 17 čer 2016, 18:01
od JSM
Spotreba se zvysi, ale jen narazove, resp dobre pozorovatelny to je pri neutralu, pri normalni jizde mi to neprijde drasticky. Nemyslim si ze by prumer 8.9 na 4000 km byl normalni, to mi potvrdil i pan Janda, ale pricinu nenasel
Dik za reakci
Jeste doplnim, ze minule regenerace zacly vypalovat po prekroceni cca 92% ta dnesni zacla uz pri 57%!
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 17 čer 2016, 18:23
od Sady
Já měl to samé -> regenerace co 100 Km a po skončení jsem měl saturaci na 40% a začal jsem
1) tankovat kvalitní naftu, Vervu
2) přidávat VIF do nafty v poměru plechovka na dvě nádrže. (5l kanystr jsem napustil 5l Vervy a plechovku do toho vylil. Při každém tankování naleju půl kanystru do nádrže a pak dotankuju Vervu do plna)
3) při výměně palivového filtru jsem vyčistil vstřikovací systém přípravkem TEC2000
4) když už bude regenerace, tak to jedu protáhnout 2500-2800ot na 160 - 170km/h
pokud i po tom budeš mít velkou spotřebu, tak velkou, tak bych šel po vstřicích, EGR.
Mě šla spotřeba lehce dolů ze 7,4 na cca 6.9l/100km, regeneraci jsem natáhl na cca 400km. Když proběhne regenerace při jízdě ve městě, skončila na 40%, když jsem auto protáhnul, tak skončila na max. 23%
Před týdnem jsem byl v Kladně u PowerTEC na chiptuning a čištění DPF. Spotřeba šla o víc jak půl litru dolů, koně začaly pod kapotou konečně pořádně řehtat a regeneraci zatím ještě nevím. Hned po čištění jsem měl 3% pak mi regenerace proběhla na D1 v koloně při 31% a po regeneraci naběhla saturace 37% a od té doby ještě regenerace neproběhla a to už mám cca 320km najeto okolo komína, resp. Krmelína

asi se musí jednotka vzpamatovat z těch čistých plic.

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 19 čer 2016, 20:53
od PepaS
přenesme prosím diskusi k tomuto tématu do vlákna
Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx, kam patří...
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 21 čer 2016, 12:21
od sauce
Ještě další z mých nesmyslných nápadů

Co zobrazovat pomocí MKJ také procentuální okamžité zatížení motoru (Engine Load)?
To by byl podle mě celkem užitečný údaj... Rolls Royce na to má samostatný budík Power Reserve, který má sice obrácenou logiku, ale je to v podstatě totéž:
http://www.blogcdn.com/jp.autoblog.com/ ... e-23-1.jpg
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 21 čer 2016, 13:39
od quicky
Bolo by mozne pomocou MKJ vypisovat chybove kody, ktore su zapisane? Nieco ako pedalovy test. Normalne ked mam MKJ zastrcenu, tak pedalovy test nefunguje, musim ju vzdy vytiahnut
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 21 čer 2016, 13:54
od sauce
Mně pedálový test funguje i s MKJ...
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 21 čer 2016, 14:29
od PepaS
sauce píše:Ještě další z mých nesmyslných nápadů

Co zobrazovat pomocí MKJ také procentuální okamžité zatížení motoru (Engine Load)?
tento údaj (a řada dalších) se zobrazuje v ECM monitoru motorů Z28NEx a Z20LEx (viz.
> PDF <). Nyní visí ve vzduchu možnost, že bych ECM monitor implementoval i pro motory Z16xxx. To, zda-li k tomu skutečně dojde, závisí na objednávce série MKJ od zákazníka, který o tuto funkci projevil zájem. Zatím k tomu nedošlo...
Bohužel čas nelze zastavit - odbyt MKJ (a MVK) pro vozy Astra-H a spol. po více jak pěti letech výrazně klesá a já musím přijít na trh s něčím novým - MKJ pro nové modely vozů OPEL

.
quicky píše:Bolo by mozne pomocou MKJ vypisovat chybove kody, ktore su zapisane?
možné to je, ale dělat to určitě nebudu - o důvodech jsem tu psal opakovaně, např.
> ZDE <.
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 21 čer 2016, 15:23
od quicky
PepaS píše:MKJ pro nové modely vozů OPEL

Ked bude jedneho dna dostupna pre Insigniu a Astru J tak idem do toho

Mohla by byt aplikacia na IntelliLink
