Stránka 130 z 142
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 13 říj 2015, 20:24
od filipek013
tak veru, ak bude MKJ vediet spustat regeneraciu manualne, obratom ju kupujem

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 13 říj 2015, 23:13
od quicky
Myslim ze MKJ uz davno stoji za to aj bez toho, ale bolo by to super

Otazka: Nedala by sa tam zakomponovat moznost zobrazenia chyb, ak su nejake ulozene v pamati? Hlavne uz sa mi parkrat stalo, ze sa mi zorsvietila chyba za jazdy a neskor zase zhasla. Nevedel som co to je, auto sa chovalo normalne. OP-COM zrovna stale pri sebe nenosim
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 13 lis 2015, 22:48
od Werewolf
Dneska se mi už podruhé stalo, že jsem přijel, zaparkoval a po znovu usednutí už nenastartoval. V obou případech stačilo dotankovat. Vždy mi už blikalo hladové oko, ale dojezd ukazoval cca 15-20km. Minule jsem pak dělal pokusy, že jsem vozil kanystr a čekal na zdechnutí, kolik vlastně ujedu. Dojezd ale klesl na 0 a já ujel dalších cca 20km k pumpě.
Dnes mi ukazoval na parkovišti dojezd 15km a podle MKJ jsem měl 1,06 L v nádrži. Po doplnění cca 6 l petkama z pumpy se tento údaj nezměnil. Sice jsem už nastartoval a vyrazil k pumpě, ale ručička se nehla a MKJ dál odpočítával od těch 1,06 (i když 6l přibylo!). Po natankování na pumpě do plna už mi normálně ručička i MKJ ukazovali plnou.
Jakto? Je možné, že se plovák (nebo jak se hladina snímá netuším) zaseknul v poloze těsně nad prázdnem a níže neklesl, ani výše (po 6 litrech). Může být na dolní pozici znečištěn? Nebo to nemůže být příčinou??
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 14 lis 2015, 00:27
od quicky
Ten senzor ti take male dotankovanie vobec nezachyti
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 14 lis 2015, 10:28
od Stan.
"Werewolf" Jakto? Je možné, že se plovák (nebo jak se hladina snímá netuším) zaseknul v poloze těsně nad prázdnem a níže neklesl, ani výše (po 6 litrech). Může být na dolní pozici znečištěn? Nebo to nemůže být příčinou??
Viz výňatek z odkazu článku od PepaSe:
https://www.cmi.cz/node/116 .
Dochází i k případům malého množství čerpání do např. 6 - 10 litrů a ručička palivoměru se prakticky nepohne. Ze strany zákazníka dochází k podezírání čerpací stanice či společnosti z podvodu. Podle vyjádření značkových servisů a servisních poradců palivoměr vykazuje natankované palivo až od množství alespoň 6 (v některých případech až 10) litrů výše. Teprve po natankování většího množství se palivoměr kalibruje a indikuje nové palivo. Toto chování palivoměrů vysvětlují výrobci potřebou tzv. mrtvého pásma, jehož účelem je zajistit relativně správnou funkci palivoměru (zamezit kolísání indikace za jízdy, při náklonu vozidla apod. (bez ní by palivoměr reagoval na pohyby hladiny paliva v nádrži při jeho přelévání v důsledku pohybu vozidla a jeho odklonů od referenční roviny
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 18 lis 2015, 20:10
od PepaS
První praktická ukázka funkce modulu EDAU, MKJ a ECM monitoru pro motory Z20LEx. Nyní z laboratorního prostředí mého vývojového centra (> pro spuštění videa klikni na obrázek <).
EOT - Teplota oleje motoru (Engine Oil Temperature)
EOP - Tlak oleje motoru (Engine Oil Pressure)
EGT - Teplota výfukových plynů (Exhaust Gas Temperature)
TCJT - Teplota studeného konce termočlánku (interní teplota modulu EDAU) (Thermocouple Cold Junction Temperature)
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 18 lis 2015, 20:19
od Sady
Nádhera....

Můžu benzíňákům jen tiše závidět.
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 18 lis 2015, 21:12
od Hellrider
Nemusíš. Je to i pro nás. Navíc máme EGT 2x. Lambda sondy za motorem a v DPFku.
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 19 lis 2015, 13:44
od power2
je známá i konečná cena?
Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")
Napsal: 20 lis 2015, 09:18
od PepaS
Hellrider píše:Nemusíš. Je to i pro nás. Navíc máme EGT 2x. Lambda sondy za motorem a v DPFku.
nyní mám hotovou verzi FW pro MKJ rozšiřující funkce ECM monitoru o zobrazení dodatečných dat modulu EDAU. V dalším kroku doplním ECM monitor pro motory Z19DTx - teploty výfukových plynů, resp. filtru DPF si již nyní zobrazují v DPF monitoru. Nemyslím si, že bude někdo chtít do ropáků doplňovat termočlánek na měření teploty EGT. Řek bych, že uživatelé Z19DTx budou maximálně uvažovat o doplnění měření teploty a tlaku motorového oleje a vstup pro připojení termočlánku v modulu EDAU nechají nevyužitý.
power2 píše:je známá i konečná cena?
Přesné kalkulace všech cen jsem ještě nedokončil, protože čekám, jak dopadne povrchová úprava krabiček modulu EDAU - dělá se tvrdý, černý elox v galvanovně PBS Velká Bíteš. Zatím tedy jen odhad - cena modulu EDAU včetně všech kabelových konektorů, bez senzorů a bez závitové redukce pro senzor HELLA OPS+T bude ležet na půl cesty mezi cenou MKJ a MVK.Samozřejmě doplnění podpory ECM monitoru pro spolupráci s modulem EDAU bude zdarma.