Stránka 13 z 22
Re: Radošova zlatá žirafka 1.9 CDTi 88kW
Napsal: 24 bře 2013, 22:43
od RomanK
Většinou vše padá za starter. Jednou jsme tam našli i malou ráčnu.

Re: Radošova zlatá žirafka 1.9 CDTi 88kW
Napsal: 25 bře 2013, 18:04
od Radoš92
Jsme to dneska poskládal zpátky a zavezl do Opelu. Sotva to chytlo, zavzdušňuje se to jako blázen, na jedničku se to ani nechtělo rozjíždět. Tak jsem jí tam nechal mrchu a vyměnil. Zpátky jsem přijel tímhle, ale řeknu vám, že to není ono. už jsem si zvykl na Zafiru, vysoký sed, výhled, tohle je jak formule. Ono s tlačítkem SPORT se to tak i chová. Supr. Jede to jak kráva.
Re: Radošova zlatá žirafka 1.9 CDTi 88kW
Napsal: 25 bře 2013, 18:37
od papak13
A aky tam mas motor.
Ja ked som kupil jecko a sadol don prvykrat tak uz by som to nikdy za hacko nevymenil podla mna sa to neda ani porovnavat.
Re: Radošova zlatá žirafka 1.9 CDTi 88kW
Napsal: 25 bře 2013, 18:52
od Radoš92
A já se těším až to vrátím
Panel tlačí na nohu, volant nejde výš, je nějak nízko, nejde trojblik a to je jen za 10 minut v tom co jsem seděl. Je vtom dvoulitr diesel, ale ani nevím pořádně co, nezkoumal jsem to zatím
Re: Radošova zlatá žirafka 1.9 CDTi 88kW
Napsal: 25 bře 2013, 19:35
od papak13
Neviem ake to ma sedacky ale ja mam sportove a tie su uplne ti top.
Na mojej 2010 ide trojblik tak neviem ako na uplne novej. A ten dieseil je 121kW pekna hracka:)
Re: Radošova zlatá žirafka 1.9 CDTi 88kW
Napsal: 25 bře 2013, 19:39
od Nerez
Že by u nějakýho Německýho auta nefungoval trojblik? To se mi nezdá

Re: Radošova zlatá žirafka 1.9 CDTi 88kW
Napsal: 25 bře 2013, 22:30
od Radoš92
Jj, 2.0 DTH, 121kW. Jede to dobře. Sedadla jsou luxusní, ale to je člověče tak všechno, jinak jsem docela zklamán. A ten trojblik, nevím, jestli to je nějak po natočení volantu, nebo co, ale někdy jde, tedy teď večer už šel, a pak zase jen jednou bliklo, tak nevím jak to je. Na pár dnů to vydržím.
Re: Radošova zlatá žirafka 1.9 CDTi 88kW
Napsal: 06 dub 2013, 00:45
od Radoš92
Jocker píše:Radošu kua ty máš smůlu, to zas koupil asi studnu na peníze...
Dneska návštěva u RomanaK. Některé věci opraveny, něco nového namontováno, (tempomat
konečně), zjištěno že DPF filtr je vypreparován, venek zůstal, zavařili a zastříkali, aby vypadal jako normální a nebyly vidět sváry, a aby to nebylo málo, auto škube, vynechává občas v tahu a pravděpodobně odchází turbo. Ale jelikož jsem nevěděl o DPF filtru a jak všichni ví, auto bez bych si nekoupil, tak řeším asi pravděpodobně vrácení peněz na montáž DPF filtru zpět, nebo vrácení auta prodejci - ze zákona mám 6ti měsíční lhůtu pro skryté vady, o kterých prodejce věděl a dneska mi sám řekl: "Ano, to jsem dělali my, to děláme na každém autě, co má najeto 120 a více, jinak je s DPF filtrem neprodejné". A to mi říct při koupi, tak být sebe lepší jdu od toho pryč. A já tu dva měsíce řeším, že auto nevypaluje.
Peněz jak želez a on tam nakonec není. Je tam obal, čidla a všechno. Roman říkal, že protože to udělali jak to udělali, tak tam nechali vše, protože kdyby teď sundali jakékoli čidlo, tak to okamžitě hlásí chybu... Ale filtr tam prostě není Nějaké drobné závydy byly, něco se opravilo, něco bude, ale uvidíme jak to bude dál. Takže opět studna na peníze. Na autosalonu dneska byla hezká Dacia Duster.
Ne straším
Re: Radošova zlatá žirafka 1.9 CDTi 88kW
Napsal: 06 dub 2013, 21:02
od Midzi
tak takyto pristup predajcu je na zalobu. Ja osobne by som auto vratil.
Re: Radošova zlatá žirafka 1.9 CDTi 88kW
Napsal: 06 dub 2013, 21:13
od peter13675
km mas overene ?