Stránka 12 z 14
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
Napsal: 24 kvě 2016, 17:46
od matom
Ahojte. Dnes pri nahodnej kontrole som zistil ze mam odpojenu jednu hadicku. Som laik tak tak som hladal kde to patri. Nasiel som a dufam ze som to dobre zapojil. Pripajam foto. Ta hadicka z foto 1. bola vytiahnuta a napojil som ju do toho kde je pisane 7.22448.00 na foto 2. .
Tie pretlakove ventily su tam dva nad sebou a ta hadicka bola vytiahnuta z toho horneho .
Ale mam otazku , moze to byt dovod mojich problemov s kolisanim otacok na volnobehu , pri akceleracii hodenia do nudzoveho rezimu , yvzsenej spotreby .....atd , co som popisoval v predchadzajucom prispevku ?
Vopred dakujem za skoru odpoved .
Mato
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
Napsal: 15 čer 2016, 20:12
od pm24
Chlapi, mam 130.000 km a uz treti regulator. Od poslednej vymeny je to cca 30.000km a uz opat kolisu otacky a aj spotreba sa dost zdvyhla.
To aj vy tak casto menite?
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
Napsal: 16 čer 2016, 00:11
od Frankie
Ahoj .. sice uz zafcu nemam, pred nedavnem prodana , ale po dvou letech cca po najeti 25000 km opet to same ( vadny regulacni ventil )...takze nejsi sam , menil jsem 2x
F.
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
Napsal: 16 čer 2016, 09:52
od swabel
Ono nie je zlé čerpadlo najprv zvnútra vyčistiť od drobných kovových pilín, ktoré vznikajú trením. Je jasné, že to potom pokazí každý regulačný ventil. Čítal som to niekde na ofic. stránke DENSO.
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
Napsal: 16 čer 2016, 10:11
od pm24
Objednavku som uz u teba urobil... len ten pristup.. to ako dokazem tak jednoducho vycistit ?
swabel píše:Ono nie je zlé čerpadlo najprv zvnútra vyčistiť od drobných kovových pilín, ktoré vznikajú trením. Je jasné, že to potom pokazí každý regulačný ventil. Čítal som to niekde na ofic. stránke DENSO.
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
Napsal: 16 čer 2016, 12:08
od quicky
pm24 píše:Chlapi, mam 130.000 km a uz treti regulator. Od poslednej vymeny je to cca 30.000km a uz opat kolisu otacky a aj spotreba sa dost zdvyhla.
To aj vy tak casto menite?
Tak to ti fakt nejako malo vydrzalo. Mne prvy drzal nejakych 140 000. Teraz mam druhy uz cez 30 a pohode. Zas tych 80-90EUR co teraz stoja tie ventily zaplatit raz za 2-3 roky neni take strasne
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
Napsal: 25 čer 2016, 19:49
od Tomangel
Zdravim, mam Astru H Combi 1,7 CDTI 81 Kw tez jsem zjistil ze auto ma problem s otacky, padaji od 700 po 800 a docela jsem z toho na nervy, tez spotreba mi prijde strasne vysoka, nekde pres 7 litru a to auto nejelo vic jak 130 spis 120 km
tez se pakrat stalo, ne me, ze auto ztratilo vykon, a muselo se pri jizde zastavit, nedalo vic jak 2000 tis otacek, budu muset s autem co nejrychleji do servisu, mam strach, snad to neni nic vazneho... diky Tomas
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
Napsal: 28 čer 2016, 09:39
od swabel
Reset regulatora po vymene za novy, nie Techom, ale aspon pre priklad:
https://www.youtube.com/watch?v=J4270QUITZo
[youtube]J4270QUITZo[/youtube]
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
Napsal: 20 srp 2016, 09:21
od brato
Mam otazku.Musim ten regulator ke ho vymenim za novy resetovat? Alebo staci ho len jednoducho vymenit?
Re: 1,7CDTI 92kw - kolísání otáček na volnoběh + zvuk
Napsal: 23 zář 2016, 08:07
od swabel
Treba ho za pomoci originalnej diagnostiky naučiť "malú dávku paliva"
Vymažú sa hodnoty, ktoré mala RJ motora k pôvodnému regulátoru paliva.