Stránka 12 z 13

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Napsal: 17 kvě 2011, 09:49
od CandyX
Sten, to uz nemyslis vazne :) Uvadzat priemerku o liter mensiu ako laboratorne EU normy a spojit to s "aniž bys byl ochuzen o zážitek z auta" mi pride ako reklama nejakej nebankovky s garantovanymi 20% vynosmi :)

Koxx neber to ako zabrdanie, ale tusim som sa este nestretol s prezentaciou krutaku na stupani pri co najvyssom kvalte a pri co najnizsej konstantnej rychlosti. Myslel som ze motory maju krutak na to aby vedeli v co najkratsom case zrychlit na rychlost aku im dovoluje dosahovany vykon v aktualnych otackach t.j. pruzne zrychlenie. Pricom jeho asi najzabavnejsia a pri jazde najefektivnejsia forma prejavu je ze vo vyjazde zo zakruty mozes znova letiet ako keby ani ziadna zakruta nebola. Viem, pokial tam clovek vozi otvoreny diferak tak sa v ostrejsich zakrutach z toho krutaku dostavy len pretacajuce sa vnutorne koleso :(

Pri tej 80tke a zaradenej 6tke aby motor vyvynul viac ako nejakych 100Nm, tak turbo musi ist uz do pretlaku, v tej chvily je aj palivo vstrekovane vyssim tlakom = vo vyssom mnoztve. To uz nehovorim ze s upravenym softom lopatky turba hned budu tlacit cez 1 bar, takze mas nonstop natlakovane turbo, prevodovka sa trapi s takmer maximom krutaku a v otackach pod 1500 ani dvojhmotak nebude zrovna nadseny. (prevodovky mame rovnake, cize 80 bude niekde lahko nad 2000) Skus to raz dat na stvorke, motor si dostatok krutaku vyprodukuje otackami, tym padom sa turbo bude len volne pretacat v prirodzene nasavanom vzduchu a s aktualnou spotrebou to moc nezakolise. S budikom plniaceho tlaku idu tieto veci velmi lahko odpozorovat. Pri udrziavani stalej rychlosti sa pokazde oplati radsej nizsi kvalt bez pretlaku v sani.

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Napsal: 17 kvě 2011, 11:00
od St3nl3y
ty seš hroznej rejpal, doufám, že se potkáme někdy na srazu, aspoň nebude nuda :D

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Napsal: 17 kvě 2011, 11:04
od koxx.fr
Ok, tak ja uz to radeji budu jezdit na ctyrku, dik :P

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Napsal: 17 kvě 2011, 19:40
od CandyX
St3nl3y píše:ty seš hroznej rejpal, doufám, že se potkáme někdy na srazu, aspoň nebude nuda :D
"rejpal" jou, stava sa mi to ;) ..ale vzdy v mene objektivity :)

Namiesto zrazu by som daleko radsej keby ste sa s priatelkou pridali k Werewolfovi a isli s Driversweb grupou koncom juna na Stelvio a okolite "kopecky". Este jedna posadka by sa urcite dala dohodnut a boli by sme tam komplet trio GTC turbo benzinov ;)

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Napsal: 17 kvě 2011, 20:27
od Samothe
do kompletu turbobenzínu vám chybí 2.0T 125 kW :mrgreen:

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Napsal: 17 kvě 2011, 21:02
od CandyX
si trafil 8-) , ale az na tu dlhsiu prevodovku a software je to indeticke auto ako 200ps dvojliter

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Napsal: 17 kvě 2011, 21:27
od Kesi
CandyX píše:Sten, to uz nemyslis vazne :) ....... Pri udrziavani stalej rychlosti sa pokazde oplati radsej nizsi kvalt bez pretlaku v sani.
Candy 8-) aspoň jedna triezva odpoveď. Na 6tke 50tkou to nejazdia ani autobusmi dole kopcom ;)

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Napsal: 18 kvě 2011, 09:16
od St3nl3y
CandyX píše:
St3nl3y píše:ty seš hroznej rejpal, doufám, že se potkáme někdy na srazu, aspoň nebude nuda :D
"rejpal" jou, stava sa mi to ;) ..ale vzdy v mene objektivity :)

Namiesto zrazu by som daleko radsej keby ste sa s priatelkou pridali k Werewolfovi a isli s Driversweb grupou koncom juna na Stelvio a okolite "kopecky". Este jedna posadka by sa urcite dala dohodnut a boli by sme tam komplet trio GTC turbo benzinov ;)
přítelkyně má dovču koncem června, otázkou je, jestli ji dostanu já, když jsem byl dlouho mimo.. uvidíme, zkusim se poptat ;)

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Napsal: 10 čer 2011, 20:24
od koxx.fr
:P

Re: Astra OPC 2.0T Arden blue :o)

Napsal: 11 čer 2011, 19:25
od CandyX
Koxx to si OPC-cku nadelil nekompromisnu skolu slusnosti 8-)

Tiez som skusil podobny sposob meditacie za volantom - 30km dialnica a ostatne boli pomerne rovinate okresky