Stránka 11 z 13

Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady

Napsal: 30 srp 2015, 21:58
od mznj
bohus píše:vyzkoušej pana Stromšíka ve val.mezu .


Díky za tip.

Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady

Napsal: 31 srp 2015, 16:37
od mznj
mznj píše:
bohus píše:vyzkoušej pana Stromšíka ve val.mezu .
Díky za tip.

Tak bohužel p. Stromšík toto nedělá. Máte ještě někdo tip? Raději bych opravdu někoho, kdo to už dělal, nebo dělá pravidelně, nemusí to být nutně ve Valašském Meziříčí a nejbližším okolí, klidně i Ostrava, Nový Jičín, Přerov, Zlín, Vsetín atd.

Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady

Napsal: 16 říj 2015, 06:14
od Canto159
Čaute vcera som menil v prevodovke olej znova po 60 tis. Chcel by som sa spýtať že načo sú tam.také zelené torx-y ? Pretože keď som bol dole a vypúšťal som olej z prevodovky tak som si vsimol že jeden bol povolený tak som ho dotiahol.... po výmene mi trocha ťažšie berie 2.prevodový stupeň prečo ? , ostatné berie pekne... nalial som.tam tutelu technyx 75w85 api gl4 plus presne 2,6 litra.

Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady

Napsal: 11 kvě 2016, 08:03
od brzda
Má někdo tip na servis, kde mi zrepasují převodovku M32? Brno a okolí. Díky

Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady

Napsal: 26 kvě 2016, 00:43
od maxnuke
Tak jsem pročet celé vlákno. Sice nemám problém s M32, ale budu měnit prevtivně. Kolik mám teda dolít oleje? Ze začátku se tu píše 2,4 L a nakonec 2,6 L.

Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady

Napsal: 27 kvě 2016, 13:46
od swabel
Autodata píšu toto:
Plnicí množství převodovky po generální opravě 2.4 (l)
Plnící množství převodovky 2.2 (l)

Doporucene priliat 0,2 L navyse oproti tymto hodnotam.

Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady

Napsal: 01 čer 2016, 11:26
od blesk
Chevrolet mal zvolavacku na M32, z dovodu vacsieho mnozstva oleja v prevodovke, co sposobovalo zvysene trenie a spotrebu. Neviem o kolko viac tam toho mali, ale s prelievanim by som bol opatrny. A vlastne to celkom nechapem preco prelievat. Niekto pisal, aby sa zalialo horne suche lozisko, ktore ma konstrukcnu vadu.
Ked sa prevodove kolesa tocia, tak hladina nemoze byt pokojna a olej musi byt rozstrieknuty na vsetky miesta. Opel sice urobil chybu s tym loziskom, ale urcite nie je taky sprosty, aby nedoporucoval dolievat o 0,2L viac oleja, cim by elegantne a lacno vyriesil problemy prevodovky. Ked tam konstrukteri navrhli taku napln, tak to bolo z nejakeho dovodu.
Doporucil by som preliat olej, ale s otvorenym vypustnym srobom, aby sa tych 0,2L stareho oleja aspon trochu vyplavilo von novym olejom. Potom srob zavriet a naliat kolko je predpisane. Preplach prvodovky by som nedaval, lebo ho tam torchu ostane, jedine naklonit auto.

Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady

Napsal: 06 čer 2016, 09:22
od ludva10
Ahoj.
Tak já na mojí Insignii také pozoruji malý pohyb páky na 1 a na 5 při rychlém ubrání a přidání plynu. Cca 5 mm.
Jde to zkusit tedy vyřešit jen výměnou toho jednoho ložiska? Musí se převovka demontovat z auta a otevřít? Nebo jak toto ložisko vyměnit?
Olej jsem preventivně měnil ve 100 tisících, ted mám 112 tisíc. Pohyb řadičky nevím od kdy je, teď jsem si toho všiml při uzavírkách na dálnici D5, kdy jsem na 5 přidával a ubíral, když jsem někoho dojíždě. A pak jsem to zkoušením vypozoroval právě i na té 1, ostatní se zdají v pohodě. Že to je z převodovky je jasný, je to vidět při zkoušce u zviženého auta na zvedáku.
Díky

Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady

Napsal: 06 čer 2016, 09:40
od blesk
Nejsem expert jenom vim, ze u nekterych znacek (aut/prevodovek) se radici paky pohybuji a je to normalni, vysvetluje se to pohybem motoru v silentblocich pri pridavani plynu a ubirani (pokud to tedy neni harmonicky 8 valec). Zalezi o kolik se pohybuje.
Tady to je uz problem:
https://www.youtube.com/watch?v=XEC7Zfreg2o

Re: Hučanie prevodovky M32-odstránenie závady

Napsal: 06 čer 2016, 11:48
od quicky
ludva10 píše:Ahoj.
Tak já na mojí Insignii také pozoruji malý pohyb páky na 1 a na 5 při rychlém ubrání a přidání plynu. Cca 5 mm.
Jde to zkusit tedy vyřešit jen výměnou toho jednoho ložiska? Musí se převovka demontovat z auta a otevřít? Nebo jak toto ložisko vyměnit?
Olej jsem preventivně měnil ve 100 tisících, ted mám 112 tisíc. Pohyb řadičky nevím od kdy je, teď jsem si toho všiml při uzavírkách na dálnici D5, kdy jsem na 5 přidával a ubíral, když jsem někoho dojíždě. A pak jsem to zkoušením vypozoroval právě i na té 1, ostatní se zdají v pohodě. Že to je z převodovky je jasný, je to vidět při zkoušce u zviženého auta na zvedáku.
Díky
Pohyb radiacej paky nemusi byt ziadna zavada. Na vsetkych insigniach co som jazdil to robilo od nova aj F40 aj M32