Zdravím, tak mám zas nějaké aktuality, žel to není o mém novém autě... stále jsem nekoupil...
ve hře jsou stále ty dvě modré Astry ze Španělska... zajímal by mě Váš názor, kterou byste volili podle dostupných informací a taky mám dotaz k opravě laku....
jsou to tedy shodné ročníky 2007, model 2008, jak jsem psal dříve, jsou od španělského policejního prezidia, co se výroby týče, jsou to úplně stejná auta i včetně výbavy atd...
1) Hodonín
115 000,-
71tis km
+ zimní gumy
jak trošku menší cena, tak hlavně kilometry mluvily pro tuto Astru... jenže dnes jsem se na ni byl konečně podívat a karoserie katastrofa

takové množství škrábanců co to má, to je děs... přiložím fotky, takže se Vás chci rovnou zeptat jak se to dá opravit... bazarista mluvil o korekční tužce, ale je tam toho tolik, že si myslím, že by to vypadalo strašně.. ale nemám s tím žádné zkušenosti... co brousící pasta? přelakování asi nepřipadá v úvahu, je tam toho opravdu dost...
jo a sedadlo je propálené, takže v tom asi jezdil kuřák... aby mě auto páchlo po kouři je nemyslitelné. Dnes sice nebylo cítit nic, ale co já vím co se stane, až bude auto v létě zahřáté? pokud by to začalo páchnout je nějaké profi čištění řešením?
2) Brno
120 000,-
97tis km
bylo už šero, takže moc detailně jsem to neprohlížel, ale myslím, že lak tam byl ok..
ten problém se zapadlou sedačkou fakt nevím jestli byl jen nějaký divný pocit... ta z Hodonína byla dnes naprosto v pohodě... tuhle je potřeba znovu projet...
vím, že podle km se nedá soudit, ale tady jsou asi opravdu poctivé... od jedné Astry jsem viděl španělskou servisku, z mezinárodní databáze mám záznam o kilometrech z garančky asi před 1,5 rokem, je to z toho prezidia, atd atd... volant a pedály ok ale karoserie, promačkaný klíček a tlačítko na volantu u té z Hodonína mluví o něčem jiném.. i přesto těm km docela věřím...
asi všichni řeknete, že je hezké když má o 1/3 míň km, ale že se k tomu asi řidič choval strašně, když tak vypadá... nj, nj... ale já furt nevím..
