Stránka 11 z 12
					
				Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
				Napsal: 15 lis 2015, 13:33
				od jendaland
				Ok díky za rady, půjdu do těch s těmi dírami. Swabel máš SZ. 
Díky
			 
			
					
				Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
				Napsal: 15 lis 2015, 18:36
				od swabel
				Bez dier - nutné použiť emulátor
S dierami - len čiastočne zamedzí prietoku spalín do sania
			 
			
					
				Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
				Napsal: 21 pro 2015, 23:26
				od alzafir
				Prošel jsem toto vlákno, je vidět, že emulátor od poláků je oblbovák váhy vzduchu, nic víc, nic míň. Ale to stačí. Jednotka chybu nevykáže.
Jen mi řekněte, proč to zaslepujete? S odpojeným konektorem je EGR zavřený. Nebo se pletu? Ta pružina by ho každopádně měla udržet zavřený.
Předpokládám, že to je stejné jako s tou blbůstkou, co mám na Y20DTH, Y22DTR.
A kdyby se mi dostala pod ruce jednadevítková motorizace, nebyl by problém modifikovat géčkový emulátor na háčko.
To je ovšem vedlejší. Jestli ten emulátor funguje, jak bych předpokládal, není důvod to odpojovat ani před STK. Emise oxidů dusíku sice zvýšíte, ale kouřivost klesne.
			 
			
					
				Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
				Napsal: 23 pro 2015, 13:10
				od honzap
				Ahoj,
blbé je, že když odpojím egr fyzicky, svítí mi kontrolka a nemusím si všimnout jiné chyby (asi by mohlo být řešením čas od času skouknout chyby třeba přes prachsprostej bluetooth adaptér).
-má vůbec smysl EGR odpojovat? (nemám DPF, s ním bych to viděl pod jinou optikou), jestli vydrží 150-200 000 km, klidně koupím nový a budu jezdit dalších 150 000 kilometrů bez starostí. Může být vhodná i origo záslepka.
jako výrazné pro bych viděl odstranění bordelu v sání/klapce a jinak je to asi jedno, když mi všechno funguje....
Něco testovat můžu, livedata nejsou problém, ale nejsem zrovna za rohem.
			 
			
					
				Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
				Napsal: 25 pro 2015, 12:31
				od alzafir
				No tak asi máte kliku, že s odpojeným EGRem můžete jezdit. To si u Y22DTR nemůžu dovolit, okamžitý nouzák.
Jasné je, že největším přínosem je sání bez sazí. 
Za pár dní budu něco testovat na Z17DTJ, tam to je o něco složitější, jednotka počítá se zpětnou vazbou.
Brzy se ozvu a zkusíme něco změřit. Máš opcom?
			 
			
					
				Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
				Napsal: 27 pro 2015, 08:57
				od honzap
				Jezdit s odpojenym egrem jsem jeste nezkousel, možná to do nouzaku spadne taky. Vyzkousim.
China clone mam.
			 
			
					
				Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
				Napsal: 27 pro 2015, 09:39
				od alzafir
				Číňan bude stačit 
 
 
Ona si 1.9tka asi nechá hodně líbit, když si nechá líbit zaslepovací plech se třemi dírami. Tím se musí rapidně snížit průtok přes váhu. A nespadne do nouzáku. 
 
 
Myslím, že udělat emulátor pro tento motor je brnkačka. Fakt to vidím jen na to, že si nechám změřit průtoky v několika režimech a zmodifikuju emulátor z 2,2jky na 1,9tku.
 
			
					
				Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
				Napsal: 27 pro 2015, 12:45
				od Frydex
				Alzáku, a co tak emulátor na 1,7  

 
			
					
				Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
				Napsal: 27 pro 2015, 17:54
				od alzafir
				Neuvěříš, ale zítra budu mít na čištění EGRu Z17DTJ, osciloskop je přichystaný 

 , ověřím, co je třeba. Tahle jednotka chce i feedback z jednotky, což problém nebude, takže jo, na 1,7čky si myslím, že bude emulátor vcelku brzo 

 
			
					
				Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI
				Napsal: 06 čer 2016, 20:30
				od Sady
				alzafir píše:Neuvěříš, ale zítra budu mít na čištění EGRu Z17DTJ, osciloskop je přichystaný 

 , ověřím, co je třeba. Tahle jednotka chce i feedback z jednotky, což problém nebude, takže jo, na 1,7čky si myslím, že bude emulátor vcelku brzo 

 
Ahoj Alzáku, tak jak s tím simulátorem kouře? Dnes jsem byl donucený vyměnit EGR na mém Z17DTJ. Žádná chyba, ale jel jsem do Kladna vyčistit DPF a navýšit koníky a kluci mi po první diagnostice doporučili vyměnit EGR, že se chová podivně. Na to že jsem jej čistil před 10tkm jsem nevěřil, jak byl zanesený... 

 To tankuju jenom Vervu a VIF (v poměru plechovka na 2 nádrže). Tak jen doufám, že mi neodešly vstřiky....