Stránka 11 z 29

Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu

Napsal: 20 dub 2013, 23:09
od falconik
Tak preventivne rozebrano a vycisteno....

desi me to sani.....je menene pred cca 25 tis km a ten nanos sazi je ble ble.... :? :? :?

fotky jak egru pred a po, tak sani pro predstavu....jinak na druhem povozu to znecisteni bylo asi tak 10 vetesi a hlavne v okoli plisku byly celkem nanosy sazi....

Nakonec jsme se rozhodl ze ten restriktor na egru vyhodim, asi jsem to tady uz zminoval, ale mam primo ze servisu od mechaniku ze pokud se dava restriktor na egr fiatu nebo alfy meni se SW ECU jinak motor pada do nouzaku. Nase povozy nemaji vubec pocitano s tim pliskem a tim padem ani jiny SW. Je to otazkou nazoru ale ....proste to zkusim na jednom aute to necham a na druhem to uz je pryc, tak se ukaze....

Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu

Napsal: 20 dub 2013, 23:11
od falconik
dalsi fotky

Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu

Napsal: 20 dub 2013, 23:42
od Oťas
Tak to je síla.... :o

Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu

Napsal: 21 dub 2013, 08:19
od falconik
Oťas

jojo tak nejak sem taky reagoval....

Jinak se pri mem cisteni stavil i clen Atom

taky ma problem s egr auto netahne a pada do nouzaku.....

v pracovni vrave sme zapomeli udelat foto pred a po, ale on cistil nejakym tim neradem z lidlu a sam po cisteni konstatoval ze ta moje variant je mnohem ucinejsi....hlavne v sedlech tech ventilu co egr zaviraji


Jeho egr po cisteni zality benzinem aby bylo videt ze tesni...

Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu

Napsal: 21 dub 2013, 08:27
od Oťas
No jsem zvědav kolik teď najedeš po vyčištění. Možná je to stylem jízdy, možná naftou, že se ti to tak zasírá.... čert ví.

Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu

Napsal: 21 dub 2013, 08:37
od falconik
jj taky sem zvedav.....bohuzel jsem si nepoznamenal kdy jsem egr menil, takze nejakou dobu xxx to jezdilo s temi KO vstriky a to mohlo byt ono, ale.......spis me desi to zaneseni toho sani

Jak tu byl Atom tak mam pocit ze ma 09 nebo 08 to je fuk, ale ma uz modifikovane klapky a to mnozstvi necistot okolo klapek bylo zarazejici, cca jako moje nez tahlo spadlo a to ma nalito pres 150, ale tahlo drzelo 8-)

Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu

Napsal: 21 dub 2013, 13:38
od Atom
Ahoj všem ;)

Vše co pise falconik je svata pravda ;) :D

Nemam uz co dodat , hodne jsem se divil a jen koukal co vse za bordel tam byl ...

Bohuzel dnes dopoledne zase chyba a sviti NEoblibena kontrolka emise vyfukovych plynu :x :x

Ventil jak videt z fotek fakt tesnil , zkouseno benzinem viz. foto vise ;) Jinak diky za ochotu a pomoc FALCONIKU 8-)

jinak vyroba EGRu 2010 a ja mam auto rok 2009,tzn.uz tam neni origo ...takze uz meneny ( ne mnou )

No budem muset hledat znovu co tomu jeste vadi :(

Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu

Napsal: 21 dub 2013, 21:26
od edyss1
Jen pro zajímavost - vyčištěno přesně před rokem, od té doby najeto 14 tis. km, do EGR jsem tehdy nastříkal Konkor který jsem tam dnes i našel (EGR zatím „chodí“ dobře), sání je již nové (vyměněno v Německu) - ale má již najeto 82 tis. km.

Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu

Napsal: 21 dub 2013, 23:41
od RomanK
To je sazí, co? A to jsou jenom ty, co putují z výfuju zpět do sání a usadí se na stěnách. Kolik toho vyletí do ovzduší si neumíme představit. Ještě že většina z nás má filtr DPF co to skoro všechno pochytá. 8-)

Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu

Napsal: 22 dub 2013, 08:48
od Georgeisin
Docela by mě zajímal názor nějakého chemika. Řekněme, že auto má DPF a vypaluje po 1000 km. Takže buď bez DPF vypouští po 1000 km provozu saze anebo ho vypustí s DPF v průběhu 15 min. regenerace, kdy auto víc kouří. Selský rozum mi říká, že saze je pevná částice a zákon zachování hmoty zase říká, že se nikam nevypaří. To, že se vypálením při vysoké toplotě degraduje na nějaké menší častice, které už filtrem projdou přeci nic neřeší. Do plic se nám dostane stejně. Jestli se v plicním sklípku usadí jedna velkých rozměrů nebo 100 částic menšího rozměru je přeci jedno, saze je jednou saze.

Podle mého se za tu krátkou chvíli vypalování dostane do vzduchu stejně bordelu v jiné formě jako postupně za interval u aut bez DPF. Snad to někdo s patřičným vzděláním či znalostmi objasní.