Stránka 11 z 31
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Napsal: 20 úno 2012, 20:11
od x-father
No myslim, ze tu snad romank tvril, ze jednotka motoru ma dve ruzne mapy. Taky tu nekdo tvrdil, ze kdyz meril auto na stolici pred ciptuningem, tak zmerili zvlast s a bez sportu a pry tam maly rozdil byl. U kroutáu snad oklo 10% a u vykonu snad 3%. Teda u 1.9 nafty.
Jinak pokud uvazujes o chipu, tak by o melo jit udelat i tak, ze ci nechas nacipovat jen tu mapu rezimu sport a tim padem ci bude chip zapinat podle potreby sporttlacikem.
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Napsal: 21 úno 2012, 08:15
od swabel
NJ, mali by tam byt 2 mapy, aj nemecky specialista na chip oplov to ma na stranke:
http://www.eds-motorsport.de/shop/de/ED ... ing-System
ORIGINAL 150PS
PHASE-1 160PS SPORT 190PS TüV
PHASE-1 160PS SPORT 200PS TüV
PHASE-1 190PS 400NM TüV
PHASE-1 200PS 430NM TüV
PHASE-1 160PS SPORT 190PS NOAGR
PHASE-1 160PS SPORT 200PS NOAGR
PHASE-1 190PS 400NM NOAGR
PHASE-1 200PS 430NM NOAGR
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Napsal: 21 úno 2012, 14:02
od Boči
Chápu to správně, že pomocí IPF-ka si můžeš tedy nastavit výkon buď natvrdo 190/200 PS nebo 190/200 PS po stlačení tlačítka SPORT ? (předpokládám že TÜV verze je s AGR)
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Napsal: 23 úno 2012, 14:46
od destroyer_svk
Ako som prednedavnom spominal,menil som listu s tlacitkom Sport ale s najvacsou pravdepodobnostou je chyba v budikoch,ze rezim nepodporuju.Mam k dispozicii budiky z Astry H (ident NC) kde bol Sport rezim aj IDS podvozok cize budiky to musia podporovat.
Otazka je co vsetko obnasa samotna vymena ? Musim ich naprogramovat (potrebujem security code z auta kde boli) a potom v IPC aktivovat Sport + ak chcem vypinatelne ESP (vsetko podla popisu tu na fore) ?
Treba naprogramovat opatovne aj kluce ? Viem ze pri VW Group to tak je.
A ako je to s kilometrami po vymene,ostanu tam tie "moje" alebo tam budu tie ako boli vo vozidle z ktoreho su tie budiky ?
Existuje moznost pomocou Techu to spravit tak ze tam budu tie "moje" alebo sa to da len vtedy ked sa menia budiky za uplne nove a zapise sa stav km do novych budikov ? K dispozicii budem mat Tech2,cize ak ma niekto nejake rady a triky rad sa poucim.
Menil niekto kvoli tomuto budiky vobec ?

Alebo napr. vymena budikov za OPC budiky ze sa stretol s touto situaciou ?
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Napsal: 23 úno 2012, 15:00
od vencator
x-father píše:No myslim, ze tu snad romank tvril, ze jednotka motoru ma dve ruzne mapy. Taky tu nekdo tvrdil, ze kdyz meril auto na stolici pred ciptuningem, tak zmerili zvlast s a bez sportu a pry tam maly rozdil byl. U kroutáu snad oklo 10% a u vykonu snad 3%. Teda u 1.9 nafty.
Jinak pokud uvazujes o chipu, tak by o melo jit udelat i tak, ze ci nechas nacipovat jen tu mapu rezimu sport a tim padem ci bude chip zapinat podle potreby sporttlacikem.
Tak to sem si teda myslel opravdu spatne

zase neco novyho ale fakt mi to tak neprijde ze by to melo vetsi vykon nebo kroutak

Re: Zapojení tlačítka SPORT
Napsal: 24 úno 2012, 14:19
od destroyer_svk
Hmm ... nikto nemenil budiky teda ?

Nejake postrehy okolo toho ako som vcera spominal ?
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Napsal: 24 úno 2012, 17:37
od swabel
Stav KM zostane z budikov, ktore chces dat do auta. Nastavit novy stav KM ide len na uplne novych budikoch.
Da sa to zmenit, ale to uz je treba zohnat ludi, ktory sa tym zivia

Re: Zapojení tlačítka SPORT
Napsal: 24 úno 2012, 18:53
od power2
PepaS tady myslím psal, že to umí

Re: Zapojení tlačítka SPORT
Napsal: 24 úno 2012, 22:47
od swabel
Stav KM v nových budíkoch ide nastavit aj op-comom.
Re: Zapojení tlačítka SPORT
Napsal: 25 úno 2012, 09:15
od destroyer_svk
Ked sa mi to podari sprevadzkovat (co dufam) tak u mna bude opacny problem - ze budem potrebovat prihodit kilometre ked budem chciet aby mi to ukazovalo tie "moje" kilometre.
