Stránka 11 z 31

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 20 úno 2012, 20:11
od x-father
No myslim, ze tu snad romank tvril, ze jednotka motoru ma dve ruzne mapy. Taky tu nekdo tvrdil, ze kdyz meril auto na stolici pred ciptuningem, tak zmerili zvlast s a bez sportu a pry tam maly rozdil byl. U kroutáu snad oklo 10% a u vykonu snad 3%. Teda u 1.9 nafty.

Jinak pokud uvazujes o chipu, tak by o melo jit udelat i tak, ze ci nechas nacipovat jen tu mapu rezimu sport a tim padem ci bude chip zapinat podle potreby sporttlacikem.

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 21 úno 2012, 08:15
od swabel
NJ, mali by tam byt 2 mapy, aj nemecky specialista na chip oplov to ma na stranke:
http://www.eds-motorsport.de/shop/de/ED ... ing-System

ORIGINAL 150PS
PHASE-1 160PS SPORT 190PS TüV
PHASE-1 160PS SPORT 200PS TüV

PHASE-1 190PS 400NM TüV
PHASE-1 200PS 430NM TüV
PHASE-1 160PS SPORT 190PS NOAGR
PHASE-1 160PS SPORT 200PS NOAGR
PHASE-1 190PS 400NM NOAGR
PHASE-1 200PS 430NM NOAGR

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 21 úno 2012, 14:02
od Boči
Chápu to správně, že pomocí IPF-ka si můžeš tedy nastavit výkon buď natvrdo 190/200 PS nebo 190/200 PS po stlačení tlačítka SPORT ? (předpokládám že TÜV verze je s AGR)

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 23 úno 2012, 14:46
od destroyer_svk
Ako som prednedavnom spominal,menil som listu s tlacitkom Sport ale s najvacsou pravdepodobnostou je chyba v budikoch,ze rezim nepodporuju.Mam k dispozicii budiky z Astry H (ident NC) kde bol Sport rezim aj IDS podvozok cize budiky to musia podporovat.
Otazka je co vsetko obnasa samotna vymena ? Musim ich naprogramovat (potrebujem security code z auta kde boli) a potom v IPC aktivovat Sport + ak chcem vypinatelne ESP (vsetko podla popisu tu na fore) ?
Treba naprogramovat opatovne aj kluce ? Viem ze pri VW Group to tak je.
A ako je to s kilometrami po vymene,ostanu tam tie "moje" alebo tam budu tie ako boli vo vozidle z ktoreho su tie budiky ?
Existuje moznost pomocou Techu to spravit tak ze tam budu tie "moje" alebo sa to da len vtedy ked sa menia budiky za uplne nove a zapise sa stav km do novych budikov ? K dispozicii budem mat Tech2,cize ak ma niekto nejake rady a triky rad sa poucim. ;)
Menil niekto kvoli tomuto budiky vobec ? :geek: Alebo napr. vymena budikov za OPC budiky ze sa stretol s touto situaciou ?

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 23 úno 2012, 15:00
od vencator
x-father píše:No myslim, ze tu snad romank tvril, ze jednotka motoru ma dve ruzne mapy. Taky tu nekdo tvrdil, ze kdyz meril auto na stolici pred ciptuningem, tak zmerili zvlast s a bez sportu a pry tam maly rozdil byl. U kroutáu snad oklo 10% a u vykonu snad 3%. Teda u 1.9 nafty.

Jinak pokud uvazujes o chipu, tak by o melo jit udelat i tak, ze ci nechas nacipovat jen tu mapu rezimu sport a tim padem ci bude chip zapinat podle potreby sporttlacikem.
Tak to sem si teda myslel opravdu spatne :) zase neco novyho ale fakt mi to tak neprijde ze by to melo vetsi vykon nebo kroutak :)

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 24 úno 2012, 14:19
od destroyer_svk
Hmm ... nikto nemenil budiky teda ? :( Nejake postrehy okolo toho ako som vcera spominal ?

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 24 úno 2012, 17:37
od swabel
Stav KM zostane z budikov, ktore chces dat do auta. Nastavit novy stav KM ide len na uplne novych budikoch.
Da sa to zmenit, ale to uz je treba zohnat ludi, ktory sa tym zivia ;)

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 24 úno 2012, 18:53
od power2
PepaS tady myslím psal, že to umí ;)

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 24 úno 2012, 22:47
od swabel
Stav KM v nových budíkoch ide nastavit aj op-comom.

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 25 úno 2012, 09:15
od destroyer_svk
Ked sa mi to podari sprevadzkovat (co dufam) tak u mna bude opacny problem - ze budem potrebovat prihodit kilometre ked budem chciet aby mi to ukazovalo tie "moje" kilometre. :D