Stránka 2 z 2
Re: P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviatio
Napsal: 26 bře 2017, 17:57
od milanick
.
Re: P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviatio
Napsal: 26 bře 2017, 19:20
od Jenu24
Dakujem za reakcie. Mas recht, v tomto grafe som oznacil (zltou) kde to padlo cca do nudzaku, a tlak tam dosiahol 250kpa. Taka zvlastnost. Mne sa ten nudzak vypina po chvili sam, auto zase naberie vykon a ide sa dalej. Len ked to spravy 4x za 2 hodiny cesty dialnicou, nic moc
S tym positive/negative sa nechcem hadat, len mam viac tlaku ako potrebujem, a chyba je negative. Takze asi naopak
http://carmechanics.proboards.com/threa ... -deviation
Prosim ta ten solenoid je toto?
http://www.autokelly.sk/Product/PG-7-02 ... 4;34232928
dik
Re: P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviatio
Napsal: 27 bře 2017, 22:22
od Jenu24
Sevas. Dik Milane za tie kody dneska.
snimac som nasiel len tu (cislo sedi presne):
https://www.autodielyonline24.sk/bosch-1150789.html
ale menic tlaku.... mam v tom trochu chaos. Vacsina komponentov ma viacero oznaceni. A nasiel som tieto (ani jedno nema rovnake prve cislo ale to druhe, 8972191550, co bolo na nam napisane)
https://www.autodielyonline24.sk/pierburg-964995.html
http://www.opel-shop.sk/www-opel-shop-s ... -ENT830010
to druhe je raz tak lacnejsie, a v detaile je napisane aj Z17DTH. Tak neviem.
Re: P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviatio
Napsal: 01 dub 2017, 19:16
od Jenu24
Zdravim. Dnes sme s milanickom prehodili MAP senzor a tlakovy solenoid.
Obravska vdaka za ochotu a pomoc Milane
Poobede som auto prevetral. Islo ako namydleny sip a zatial ani naznak chyby P0234. Jazdu som pre zaujimavost nahral cez OPCOM a ako je vidiet v grafoch, tlaky su tam kde maju byt.
Len tak zo zvedavosti som pozrel aj EGR hodnoty, a podla grafu to vyzera ze EGRko robi presny opak ako sa od neho ziada. Taka sprosta otazka: nemoze byt zapojeny ''naopak''?
Este raz vdaka!

Re: P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviatio
Napsal: 01 dub 2017, 19:26
od milanick
Pokial egr nerobi problem tak neries. RJ kontroluje egr iba na zaklade vahu vzduchu. Keby ze neotvara vtedy ako ma, hned by vyhodilo chybu.