Stránka 2 z 3
Re: Tak konečně - Astra H Caravan 1,7CDTI 59kW (2005), Z17DTL
Napsal: 07 čer 2010, 06:17
od stanomata
mam tiež tuto motorizaciu, potvrdzujem , pretekar to nieje, ale pri kľudnej jazde slušná spotreba
pri kupe 174 tis cca km teraz 186 tis. km
menil som brzdy TRW, tiež chcem denne svietenie a stahovanie okien kľučom, GID displej
Re: Tak konečně - Astra H Caravan 1,7CDTI 59kW (2005), Z17DTL
Napsal: 07 čer 2010, 09:28
od Firebird
stanomata: Jestli jsi z Bratislavy (nebo zapadu), muzes se domluvit s RomanemK z Brna (tady z fora). Tyto veci ti naprogramuje za velice rozumne penize a jeste ti navic poradi spoustu dalsich veci

.
Re: Tak konečně - Astra H Caravan 1,7CDTI 59kW (2005), Z17DTL
Napsal: 07 čer 2010, 10:34
od stanomata
a čo je toto za funkcia- svetelny interval 'folow me home'
Re: Tak konečně - Astra H Caravan 1,7CDTI 59kW (2005), Z17DTL
Napsal: 07 čer 2010, 10:39
od Firebird
Po aktivaci ti jeste cca 30 - 60 vterin po zakmnuti auta sviti svetla, ktera pak automaticky zhasnou. Interval jde nastavit.
Re: Tak konečně - Astra H Caravan 1,7CDTI 59kW (2005), Z17DTL
Napsal: 07 čer 2010, 11:29
od x-father
Ty kola 225 jsou podle me nesmysl. Jaky tam mas ted?
Vzhledem k tomu, ze jezdis za 4.5l a mas 59kW, tak takhle velka kola ti to aoto jeste "zpomali" a pujde so spotreby.
SPORT pedal ti zas tak moc nepomuze. Je to sice znat, ale zazraky to nedela. To spis ten cip. 1.7 CDTI podle me snese vic jak 59kW. Jedna sedmicky mivaji dneska spis tak okolo 70-80 kW.
Pokud se toho bojis, tak si nech udelat tlacitko sport a cip si udelej jen pri zapnutem rezimu SPORT a cip si zapnes jen kdyz budes chtit.
Re: Tak konečně - Astra H Caravan 1,7CDTI 59kW (2005), Z17DTL
Napsal: 07 čer 2010, 13:30
od dark
Já bych si takhle slabí auto nekoupil ani kdyby mi ho na zlatym podnose přinesli

) Že by mi zamávala i Fabie bych asi nepřežil
Re: Tak konečně - Astra H Caravan 1,7CDTI 59kW (2005), Z17DTL
Napsal: 07 čer 2010, 14:17
od Firebird
x-father: nakonec jsem tam dal 205ky na 16" DEZENTech. Vypada to moc hezky a jede to stejne. Cepuju vyhradne Vervu od Benziny, takze se mi s tim jezdi pohodove.
dark: ver mi, ze vim o cem mluvis - dalsi Hcko/Insig uz budu chtit alespon s 88kW se 6ti kvaltem (ale spis pujdu po te 110ce

) Ale tohle soucasny auto mam moc rad a tech 59kW mu odpustim. Pocet prednosti vyrazne prevysuje nedostatky jako je tento.
Re: Tak konečně - Astra H Caravan 1,7CDTI 59kW (2005), Z17DTL
Napsal: 08 čer 2010, 21:09
od x-father
dark píše:Já bych si takhle slabí auto nekoupil ani kdyby mi ho na zlatym podnose přinesli

) Že by mi zamávala i Fabie bych asi nepřežil
No hele nech bejt. Ja mival tu posledni generaci Primery s 2.2 dci a jednou si takhle najedu na dalnici, plyn na podlahu a nabiram si rychlost sam v prazdnem aute a nejednou me predjizdi mala oskliva brejlata blondyna v kombikovy Fabce, vedle sebe manzela a vzadu dve deti. Kufr plnej az po strop. To nechapu... A tuhle me predjizdela kratka Fabka s cervenym napisem HTP asi tak ve 220 na Hradecky dalnici

Re: Tak konečně - Astra H Caravan 1,7CDTI 59kW (2005), Z17DTL
Napsal: 08 čer 2010, 21:46
od couddy
krasny pribeh, krasny auto, preji krasne zazitky.

Re: Tak konečně - Astra H Caravan 1,7CDTI 59kW (2005), Z17DTL
Napsal: 09 čer 2010, 17:31
od dark
Firebird píše:x-father: nakonec jsem tam dal 205ky na 16" DEZENTech. Vypada to moc hezky a jede to stejne. Cepuju vyhradne Vervu od Benziny, takze se mi s tim jezdi pohodove.
dark: ver mi, ze vim o cem mluvis - dalsi Hcko/Insig uz budu chtit alespon s 88kW se 6ti kvaltem (ale spis pujdu po te 110ce

) Ale tohle soucasny auto mam moc rad a tech 59kW mu odpustim. Pocet prednosti vyrazne prevysuje nedostatky jako je tento.
Když už Insignii, osobně bych šel jen do 3.0CDTI V6. Odpusťte mi to

ale jsem takhle vychovanej od dědy, táty. Máme rádi silný auta všichni a i se shodneme, že je trapný abych jel s Insignii a náhodou to chtěl přišlápnout a vyblikala by mě nějaká 1.9, protože mám v takový limuzíně 2.0. Když už chci komfort v interieru, tak i pod kapotou.
x-father píše:dark píše:Já bych si takhle slabí auto nekoupil ani kdyby mi ho na zlatym podnose přinesli

) Že by mi zamávala i Fabie bych asi nepřežil
No hele nech bejt. Ja mival tu posledni generaci Primery s 2.2 dci a jednou si takhle najedu na dalnici, plyn na podlahu a nabiram si rychlost sam v prazdnem aute a nejednou me predjizdi mala oskliva brejlata blondyna v kombikovy Fabce, vedle sebe manzela a vzadu dve deti. Kufr plnej az po strop. To nechapu... A tuhle me predjizdela kratka Fabka s cervenym napisem HTP asi tak ve 220 na Hradecky dalnici

Tomu co má na zádech na kufru nevěř. Kamarád z Bíliny má taky na prdeli 1.2 HTP, nalep se mu na prdel, vylítají mu šišky z výfuku a čus

a přitom se nijak od ostatních fabii co se týče vzhledu neliší.
Tenhle případ to asi nebyl, ale při dosažení vysoký rychlosti, tak 180 km/h už vítězí těžší auto. Naložený auto, nebo od série už těžší auto se sice pomalu rozjede ale jakmile nabere určitou rychlost, tak se začnou zapojovat do tý rychlosti fyzikální síly jako např. setrvační síla. Auto má furt vůli jakoby se houpat, dopředu dozadu a setrvávat v rychlosti, proti tomu působí jiný veličny jako je vítr, vzduch, odpor vozovky, gravitace apod. Takže čim řidiš těžší auto tim víc při vysoký rychlosti ti napomáhá zdolávat ten odpor právě ta váha vozidla, proto max. rychlost auto dáš vždycky větší naloženej než sám.