Stránka 2 z 2

Re: Chyba ECN 242f75

Napsal: 26 črc 2016, 10:30
od PepaS
Možné vysvětlení tvého problému je v tvém podpisu :) - "RaceChip 90 kW/122k, 312 Nm". Stav zanesení DPF filtru u 1,9 motorů je pouze odhadovaný na základě modelu kouřivosti motoru. Pokud kouřivost změníš (např. úpravou SW řídící jendotky motoru - ECM), potom procenta zanesení filtru neodpovídají skutečnosti. Tobě se sice spouští regenerace při 80 % (podle ECM), ale ve skutečnosti máš filtr zanesený mnohem více, resp. ucpaný. S chipem blbneš ECM hlavu.
Rozdiel tlakov vyskočí na cca 22 kPa
to není nic dramatického, samozřejmě ale měřeno při zátěži motoru. Při zaneseném filtru může být i více... kolem 40 kPa ECM přepíná do nouzového režimu.

Re: Chyba ECN 242f75

Napsal: 26 črc 2016, 11:24
od jajo
S tým čipom behám už vyše roku a doteraz nič, nevadí skúsim skontrolovať hadicu a keď nie tak zložím čip a uvidím či sa to napraví. Dík za typ.