Stránka 2 z 5

Re: Špatný "studený" start

Napsal: 12 lis 2015, 15:25
od honzap
To jsem si myslel nejdřív taky a koupil vartu silver tuším 74ah. Nastalo zlepšení, ale z příšerného stavu do jenom ucházejícího.

Na volnoběh jsem měl spotřebu 1,3 - 1,4 l/hod. takže to bylo jasné, pak jsem to skouknul opcomem a měl jsem asi rekord fóra v korekcích.

Re: Špatný "studený" start

Napsal: 12 lis 2015, 15:37
od smileboy
:D No, asi začnu startérem... Jestli se dají v OPCOMU vyčíst otáčky startéru, tak je to jednoduchý. Korekce vstřiků si při té příležitosti změřim taky. Radu ze Soběslavi znám, shodou náhod pocházim z vesnice cca 5 km od Soběslavi... A musim říct, že tam nemá uplně dobrou pověst. Ani ne tak kvůli kvalitě, ta tam určitě je, jako spíš kvůli přemrštěným cenám. A jakou jsi měl spotřebu s těma špatnejma vstřikama? Resp. o kolik se Ti zlepšila?

P.S. Jinak na volnoběh mám stabilně okolo 0,9 při zahřátém motoru.

Re: Špatný "studený" start

Napsal: 12 lis 2015, 15:58
od Komo
0,8 - 0,9 je standard pri tomto motore.
Ja mam rovnako, 3 vstreky OK (korekcie <1) a jeden mozno spinavy alebo mierne opotrebovany <2

Re: Špatný "studený" start

Napsal: 12 lis 2015, 16:36
od honzap
Teď mám se zahřátým motorem 0,7 - 0,8 l/h, občas mi problikne i 0,6, ale to je výjimka. Ono diesel s vifem.
Denny mi zvedal volnoběžné otáčky na 850 za minutu namísto běžných tuším 800.

A s penězi... kdybych věděl dopředu, co to bude stát, koupil jsem vstřikovače nové, ale zase mi v servise vyšli vstříc s jinými věcmi ohledně karosařiny, nechal jsem tam ve finále komplet za věci okolo vstřiků 28 000,-.
Auto bylo ve značkovém servise a podle jejich kontroly se vadné vstřiky na pístech nijak nepodepsaly.

Takže po roce docela spokojenost. Asi bych zkusil nejdřív akumulátor, pak startér a pak teprve vstřiky.
Jestli je to jednoduchá činnost a máš prostor, můžeme zkusit startéry prohodit, na louce ale motor půlit nehodlám :mrgreen: , docela často jsem v Táboře.

Re: Špatný "studený" start

Napsal: 13 lis 2015, 08:38
od smileboy
Díky za nabídku, ale myslim, že by to bylo zbytečný:) Jednak by to samozřejmě chtělo testovat dýl než jeden den a jednak vymontovávat startéry ze dvou aut by se mi taky uplně nechtělo, nehledě na to, že ani nevim, jak na to :D Teď o víkendu zkusim proměřit ty otáčky staréru a uvidíme. Akumulátor je půl roku starej, takže tím to nebude...

Re: Špatný "studený" start

Napsal: 13 lis 2015, 10:11
od honzap
nikdy neříkej nikdy... už se mi to párkrát osvědčilo

Re: Špatný "studený" start

Napsal: 16 lis 2015, 17:35
od Komo
Tak, starter po repase.
Starty akekolvek ako nikdy predtym - ci studeny ci teply motor, startujem na supu, chyta na prve pretocenie motora.

Predtym vzdy na 3-4 + kovovy pazvuk gratis, teraz to ma silu ako to ma mat.

Re: Špatný "studený" start

Napsal: 01 čer 2016, 08:06
od swabel
Hlasim sa do klubu, vcera vymenene zhavice (svietili na diagnostike) + palivovy filter na Z19DT.
Este vcera rano za studena auto startovalo pekne, dnes som rano tocil cca 8 sekund!
Zhavice nezhavili (nesvietila kontrolka), pripisujem to asi palivovemu filtru (nejaka netesnost). Po nastartovani vyslo dost dymu z vyfuku naraz.
Mal tu niekto problem s horsim startovanim po vymene palivoveho filtra alebo zhavicov?

Re: Špatný "studený" start

Napsal: 06 čer 2016, 11:53
od smileboy
Hlásim se po opravě. Byl to skutečně startér. Přes zimu jsem to nějak neřešil (byla zima, startoval jsem na první otočení). Nicméně mi klekl komplet alternátor (volnnoběžka KO, můstek KO...), tak jsem při tom nechal repasovat i startér. Dle slov mechanika nebyl v tak špatném stavu, nicméně po jeho repasi startuju na výbornou i v tomto teplém počasí.

Re: Špatný "studený" start

Napsal: 15 srp 2016, 19:04
od maxnuke
Řeším teď problém se studeným startem. Celý týden startuji na první otáčku. V pátek odstavím auto. V neděli ráno nastartuji vyjedu z garáže umyji auto. Nastartuji a zajedu do garáže. Opět na první otáčku. V pondělí ráno motor točí na 2 - 3 otáčky a má divný zvuk. Baterie je stará 3/4 roku. Dle palubního PC je dostatečně nabitá. Nedávno byl měněn palivový filtr, ale vzpomenul jsme si, že jsem nevypustil naftu, takže nedošlo k odvodnění. OP-COM bez chyby. Prvně zkusím jinou naftu. Prvních 1000 km po výměně rozvodů jsem měl celkově špatné starty, ale sedlo si to. Teď už jen ty pondělní rána.