Stránka 2 z 3

Re: Výběr auta a motoru

Napsal: 04 zář 2015, 14:39
od quicky
Ak diesel, tak 1.9CDTI 88kW. 1.7CDTI ma moj neoslovilo napriek tomu, ze s nim teraz jazdim. Benzin ti poradia majitelia benzinu :) Tu 1.8 vsetci chvalia

Re: Výběr auta a motoru

Napsal: 09 zář 2015, 19:24
od Hellrider
Já mám kabrio od Opla. Už dva a půl roku. Dovezl jsem si ho z Frankfurtu.
_20150909_181554.JPG
Kupoval jsem ho protože se do něj vejdu a má nejvíc místa i vzadu ze všech značek.(měřím 2m)
Vyráběly ho na linkách GTC v Russelheimu. A jako ojetina je levnější jak jiné značky.
Auto je styl dva v jednom (Cupe Cabrio). A jsem s ním spokojen.
A když střecha zazlobý dá se natáhnou manuálně. U ostatních značek s pevnou střechou asi né.
V autě mám motor 1.9 CDTI 110Kw. A funguje dobře. Spotřeba kombinovaná 6.5L dálky 5.3L a na dálnici jde udělat i 4L/100km.
Když se pro Opla rozhodneš poradil bych ti ať auto má CID(Colour Info Display)
Dá se upgradovat a s modulem jdou napojit dva video vstupy. Dále Bluetoth, tempomat ten dokáže srazit spotřebu.

Re: Výběr auta a motoru

Napsal: 09 zář 2015, 20:14
od honzap
jestli nastartuješ, ujedeš 8 km a pak zase zpět, to převážně, nad dieselem ani neuvažuj....

tohle bych běhal nebo jezdil na kole, pro udržení fyzičky :D

Re: Výběr auta a motoru

Napsal: 09 zář 2015, 21:27
od Hellrider
Musel jsem odběhnout, tak ještě doplňuji.
Z motorů doporučuji jasně benzín 1.8 103Kw. Je na tak těžký auto plně dostačující.
Nekupovat slabší. A pokud chceš výkon tak benzín 1.6T 132Kw.
Doporučil bych ti něco takového
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
Já jsem si vybral 1.9CDTI protože jsem neměl dost informací. A o Astra webu jsem nevěděl
V autosalonu na Primě testovali Kabrio pouze s 1.9CDTI 110Kw. A prošla hodně dobře. (Chvalili jí)
A můj kámoš si koupil Vektru s tímto motorem.
No tak jezdím s tímto motorem. Přede jako kotě na diesel je až moc tichý a žádnou opravu nechce. Tak dobrý.




Opel Astra Twintop Cosmo 1.9 CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID

Re: Výběr auta a motoru

Napsal: 28 čer 2016, 14:06
od Johnoo
Ahoj, mám také dotaz na motorizaci, tak nebudu zakládat nové téma. Chtěl bych do zimy něco vybrat a základní kritérium je Caravan v benzínu ideálně 1.8 (140hp). Najedu tak jenom cca 8tis za rok. U nás je výběr docela omezený, občas se něco objeví ale pokud se chci vyhnout věcem jako AAA tak toho moc nezbývá, spíš jen 1.6 nebo nafta, takže si pro to nejspíš dojedu do německa, mám možnost podvalníku, i německy mluvícího přítele, který mi to i omrkne a sám nakupuje pouze z D.
V tamní inzerci se objevuje ale i pár kusů 2.0T a 1.6T které jsou většinou za podobné peníze jako ta 1.8 no a zkrátka mi to trochu šrotuje, zda by to nebylo přeci jen o dost víc muziky. Jezdím s lehkou nohou, ale po motorizaci 1.4i (xsara) chci něco živějšího, s tou mimochodem jezdím za 6l, ale to vím, že u každého dalšího auta už bude utopie, ale v kombinaci s malým nájezdem nic co mi bude zásadně vadit. Město téměř nejezdím spíš přesuny okolo 150km tam a zpět. Je to tak, že by mě ty oturbené verze sežrali i s kalhotama? nebo se s tím dá v klidu žít? ps: vím že tu je téma na spotřebu ale to neřeší komplexní náklady a navíc je tam 99 stran a všichni popisují kolik jim žere jejich 1.6 :)
dík za názory!

Re: Výběr auta a motoru

Napsal: 28 čer 2016, 17:08
od Hellrider
Doporučení je jasný 1.8 benzín 103Kw 140hp. Tento motor je nejspolehlivější.
A i s tak těžkými auty to umí rozjet.
Kupovat v Německu od německého prodejce a vyvarovat se "určeno pro export import".
Na tyto auta se nevztahuje záruka a proto se pod tímto nápisem prodává hodně šrotů.

Re: Výběr auta a motoru

Napsal: 28 čer 2016, 21:38
od Wirda
Měl jsem Vectru B sedan s 1.8 85Kw motorem. Poté dva roky Turbonafta Mazda6 wagon 2.0 89Kw 320Nm A Vrátil jsem se zpět k Oplu a benzínu. Nyní mám měsíc Astru H caravan sport 1.8 92kw a musím říct oproti starší verzi motorizace je ten kousek výkonu znát a po přesednutí z turbonafty jsem s výkonem naprosto spokojen. Navíc tlačítko sport je kouzelné a mimo ztvrdnutí tlumičů umí i lepší reakci na plyn a je to živější. Já volil starší typ 92Kw díky jeho jednoduchosti a bez časování ventilů. Už si žádná kurvítka typu turbo, dvouhmota, časování ventilů, absence hydroštelů... dopřávat nehodlám. Takže motor 1.8 se 103Kw musí být naprostá paráda. Nebál bych se toho.

Re: Výběr auta a motoru

Napsal: 29 čer 2016, 08:39
od Johnoo
Ok, nebudu si zbytečně komplikovat život a budu hledat tu osmnáctku. Škoda jen že se opravdu v ČR nevyskytují.

Re: Výběr auta a motoru

Napsal: 04 lis 2019, 11:35
od JirkaF
Zdravím všechny.
Oživuji téma.

Po nějakém čase a zkušenostech přemýšlím o návratu k háčkové Astře, ale v benzínu. (měl jsem naftu)

Nejprve jsem jako jasnou volbu měl 1.8.. jenže je jedna věc.. totiž spálil jsem se s Focusem 1.8, který je zpřevodovaný tak na ježdění kolem komína. Na dálniční ježdění to není. Teda bez ochranných pomůcek sluchu.. Při 130 na 5ce točí 4000 otáček...

Jak to má Astra 1.8? Vím že má taky 5 stupňů, ale záleží na tom jak jsou ty stupě rozložené. Je to dobrá volba i pro dálnice, nebo raději 1.6T / 2.0T nepřímovstřik?

Re: Výběr auta a motoru

Napsal: 04 lis 2019, 15:10
od milosh
Jirko, jde o to, jak často budeš po té dálnici jezdit. Já mám 1.8 92kw, ale jen 4 rychlosti díky automatu a místo 130 jezdím 120km/h. Spotřeba je opravdu znát a a těch 10km ani nepostřehneš, často se stejně nedá jet po těch našich "dálnicích" ani 100km/h v průměru po celou dobu :)

Navíc ta "stará" 1.8 nemá turbo a podobný kurv*tka. 8-)