Stránka 2 z 9

Re: Twintop TEMPTATION - co to je

Napsal: 16 pro 2014, 21:44
od Werewolf
Slabší je jen o trochu s porovnáním se 147kW. Ale za to o dva a půl litru menší spotřeba papírově. Zrychlení 8,9 vs 9,2 a spotřeba 7,9 vs 9,5. To si myslím že je dobrá cena (tři desetinky pomalejší) za lepší spotřebu 1,6l.

Re: Twintop TEMPTATION - co to je

Napsal: 16 pro 2014, 22:09
od sladas opc
tu spotrebu bych zas tak vazne nebral,je to jen na papire :-D co se tyce spotreby nic extra znatelneho to nebude,ale co se tyce vykonu tam to asi znatelne bude dost...

Re: Twintop TEMPTATION - co to je

Napsal: 16 pro 2014, 22:41
od Werewolf
Tak hlavně je to o dva metraky těžší viď :-) No pořád by to mělo být rychlejší než 125kW a i nad tím jsem uvažoval. Ale vzhledem k tomu že 1.6 je rychlejší a úspornější postrádá 125 úplně význam...

Re: Twintop TEMPTATION - co to je

Napsal: 17 pro 2014, 00:29
od Defender
Taky jsem chtěl původně 1.8 ale ve finále to vyhrál rok výroby a najetý km, samozřejmě i kolik to mělo majitelů a to celý s cenou a bylo rozhodnuto 8-) Tu spotřebu mám papírově 9.1 město, je fakt že jezdím 90% couračky po Praze ale stejně sem se ještě po cca. 2T km nedostal pod 10L :? Holt se s tím teprve zžívám ( s Géčkem jsem taky jezdil 8,5-9L asi mám dřevěnou nohu) a i když je to jen 85 kW 1.6 tak to má z mýho pohledu při srovnání s Géčkem 1.6 16V trochu jinou šťávu, a tam asi bude ten zakopanej pes ve spotřebě :lol:
Jo a myslím že hmotnost bude někde kolem těch 1600 až 1700 kg ;)

Re: Twintop TEMPTATION - co to je

Napsal: 18 pro 2014, 14:12
od Werewolf
Ještě ke zvážení, kromě již zmíněného tohoto kousuku je v nabídce i tento kus Jaký byste volili motor v tomto případě?

2007 - 132kW, 9,2s zrychlení, 7,9l kombinovaná, 260tis kč
2006 - 125kW, 9,5s zrychlení, 9,2l kombinovaná, 190tis kč

132kW evidentně lepší motor, rychlejší a úspornější, 125kW ve srovnání s ním nemá smysl, ale zase 70tis kč rozdíl v ceně. Dali bystě přenost lepšímu motoru o 70litrů dražšímu nebo raději levnější, ale dle parametrů horší motor? :D A ještě k tomu starší auto...

Re: Twintop TEMPTATION - co to je

Napsal: 18 pro 2014, 14:56
od Solik
Za předpokladu stejného stavu bych volil 2.0T 125kW (Z20LEL). Cenový rozdíl je dost velký na to, aby se rychle vrátil ve spotřebě. Navíc bude podle mě Z20LEL potenciálně spolehlivější. Mechanicky je motor stejný jako 147kW varianta (Z20LER) a nebude problém nechat případně upravit mapy v ŘJ a dostat se na minimálně stejný výkon. V nízkých a středních otáčkách má Z20LEL stejný průběh jako Z20LER, liší se až ve vyšších otáčkách.

Re: Twintop TEMPTATION - co to je

Napsal: 18 pro 2014, 14:58
od power2
Já bych si nechal (pokud si spokojenej) to, co máš. Léto a stáhlá střecha je hodně lákavý, ale co tady pár lidí psalo, tak oprava mechanismu střechy je v ČR skoro nemožná. Jestli si pamatuju dobře, tak LEL se prodával kvůli nižším emisím a má jen menší turbo oproti LER

Re: Twintop TEMPTATION - co to je

Napsal: 18 pro 2014, 15:14
od Werewolf
GTCéčko je suprový a jsem dost spokojenej s kouskem, který mám, ale už jsem se rozhodl, že prostě chci cabrio. V létě jezdívám na výlety směrem na jih a tam se to taky hodí, prostě ji chci. Je to spíš emocionální, než rozumné rozhodnutí, to se nepřu, ale to se nedá svítit :D Koukal jsem i na jiná auta, ale cenově a vzhledově mi zatím nejlíp vychází Astra.
Tak teď teda jaký ten motor a rok :) Díky za názory!

Re: Twintop TEMPTATION - co to je

Napsal: 18 pro 2014, 15:23
od power2
Pokud chceš jenom svižnější auto na delší cesty, tak bych bral rozhodně 1.6T. Tam už se ty deci projeví v ceně za benzín. Ale stejně cabrio neni tak pěkný, jak 3dv. hatch

Re: Twintop TEMPTATION - co to je

Napsal: 18 pro 2014, 15:25
od vojta
objem nenahradíš, držel bych se dvoulitru, rozdíl ve spotřebě v reálu nebude takovej, řekl bych že to pojede za stejno