Ahoj, rád bych trochu oživil téma.
Ručičky dál vesele padají, pomáhá (minimálně na několik desítek KM nebo do vypnutí a znovunastartování motoru) když v době kdy ručičky padají tak v autě zamknu a odemknu tlačítkem na palubovce.
Měl jsem to u známého, který zkoušel i natáhnout novou kostru ale nic. Dobíjení je OK. I ve chvíli, kdy auto zlobí je napětí (měřeno i uvnitř auta přes zapalovač) stabilně cca 13,8V. Připojoval i osciloskop a kontroloval kabeláž ale vše bez anomálií.
Přišel tedy na řadu opět OP-COM (china clon) a ukazoval hned několik chyb (po vymazání a projetí samozřejmě):
U2100 - No Communication with CAN-Bus (High Speed)
(00) - Not present
U2100 - No Communication with CAN-Bus (Low Speed)
(0F) - Not present
U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(00) - Not present
U2141 - CAN-Bus No Communication with REC (Rear Electrical Centre)
(00) - Not present
U2105 - CAN-Bus No Communication with ECM (Engine Control Module)
(00) - Not present
U2143 - CAN-Bus No Communication with SAS (Steering Angle Sensor)
(00) - Present
P0460 - Fuel Level Sensor Circuit Range/Performance
(71) - Not present
B0655 - Brake-Light Switch Circuit Incorrect Signal
(5A) - Not present
B1375 - Switched System Voltage (Ignition ON) Not Plausible with CAN Signal
(5A) - Not present
U2116 - CAN-Bus No Communication with IPC (Instrument)
(00) - Not present
U2140 - CAN-Bus No Communication with UEC (Underhood Electrical Centre)
(00) - Not present
Jsou to chyby z dnešního rána a ještě bych chtěl podotknout, že je vyměněn spínač brzdových světel (bod pedálem) - důvod výměny byl prostý:
vzhledem k tomu, že budíky nejvíce padají když sešlápnu brzdu hledal jsem něco okolo toho. V minulosti se mi stalo že mi zůstaly svítit brzdová světla i poté, co jsem již nestál na pedálu (další náznak, že bych mohl být správně) a tak jsem si řekl, že zkusím diagnostiku za jízdy. Nastavil jsem si v "live datech" ať se mi zobrazuje stav brzdového pedálu (teď přesně nevím jak je to psané) a nastavil jsem tam oba stavy (brake switch 1 a brake switch 2 nebo tak nějak) a jel jsem. Po chvílce budíky začaly zlobit a zjistil jsem, že najednou když stojím na brzdě, tak jsou oba stavy active a když brzdu pustím tak jeden je inactive a druhý stále active (a zlobilo) tedy zamknul jsem a odemknul jsem a stav actice se "odblokoval a auto jelo jak má. Takže jsem si řekl je to jasné. Bohužel ani po výměně není vyhráno, jediné co už se zlepšilo, že oba stavy fungují korektně, tedy oba active a oba inactive i když auto blbne a i když je vše OK.
Nějaká další rada, další nápad prosím?
Nechce se mi do autorizovaného servisu aby mi měnily díly doku se netrefí a já platil a platil a platil.....

Děkuji všem za případné rady