Stránka 2 z 3

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Napsal: 25 zář 2014, 21:13
od power2
Se spojkou se musí startovat aji nová Octávka a to bez start/stop. Já teda v Háčku musím startovat s brzdou a nebo spojkou

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Napsal: 25 zář 2014, 22:14
od hAstroš
Se spojkou nebo brzdou se museli startovat i staré Chryslery Voyagery z počátku 90. let... Podle mě to je kvůli tomu, aby nikdo nemohl nastartovat se zařazenou rychlostí a auto neposkočilo a někoho nesrazilo - bezpečnost nadevše :-/

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Napsal: 25 zář 2014, 22:18
od mironto
Ja startujem automaticky so stlacenou spojkou, aj ked pri zaparkovani v 99% pripadov vyradim... jednoducho mam taky neprijemny pocit a par krat sa mi stalo, ze som zabudol, ze predo mnou soferoval niekto iny, kto zvykne nechavat zaradenu rychlost.

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Napsal: 25 zář 2014, 22:50
od milosh
Ja startuju v rezimu P - da se na to zvyknout :mrgreen:

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Napsal: 26 zář 2014, 09:07
od zichi
Zajímalo by mě u Jéčka jak je to s vytáčením v neutrálu, jde to točit do plných nebo je tam omezovač? A plyn je už elektrický?

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Napsal: 26 zář 2014, 09:20
od Frydex
Dotaz za 100 bodů :D

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Napsal: 26 zář 2014, 10:02
od astros
Pri studenom motore len po obmedzovač, pri zohriatom je možné pretočiť budík 2-3x dookola :mrgreen:
Plyn elektrický, ale do budúcna pôjde cez wifi :mrgreen:

K téme:
H - páči sa mi vonkajší dizajn a jednoduchosť ovládania "čudlíkov" (ostatné plus mínus v porovnaní s J je OK)
J - páči sa mi interiér, škoda úbytku miesta pre zadných pasažierov a podľa mňa zlý krok ohľadom ovládania "čudlíkov"

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Napsal: 26 zář 2014, 10:41
od matyfek
Ještě přidám dvě věci:

1. co se mi na Jčku líbilo a v Hčku mi lehce chybí
Vzadu v kufru má Jčko už vyřešené takové ty boční výklenky s plastovou ohrádkou - takže taková plechovka na aditiva tam celkem pěkně sedne a nelítá to někde po kufru nebo v krabici.

Možná se pletu, ale to jsem ještě v Hčku neviděl. Nebo to někdo máte? (a já utřel???).


2. co má Hčko lépe řešeno pro nohy u řidiče
Když sedím blíže k pedálům, tak se mi koleno opírá o plast palubovky pod zapalováním. Hčko to tam má celkem dobře udělané, ale u Jčka jsem cítil nějakou hranku - rukou je mírně postřehnutelná, ale na koleni to po 200 km bylo cítit dost divně.
Stejně pak u dveří na druhou nohu - v Hčku když dám tempomat na dálnici, tak si pohodlně opřu koleno někde okolo dveří a jsem blízko u spojky (na reakci). V Jčku jsem tam prostě neměl kam tu nohu opřít a uvolnit. Takže po hodivnové jízdě jsem cítil vazy v koleni, jak musím nohu stále držet v pozici. Vím, že je tohle o zvyku, ale když se jednou namlsám, tak se mi toho nechce vzdát.

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Napsal: 26 zář 2014, 12:21
od irmscher
no,zajímavé vlákno,rád jsem přečetl, ..J,,éčko v kombajnu bych rád pořídil.Nicméně vyhlížim motor 2.0CDTi


Jinak moje dojmy s porovnání astry H OPC a Astry J OPC....v Jéčku už to jede jak na pravítku,už zmizel ten souboj a kontakt s řidičem,tashání se s volantem,syrovost kontaktu se silnicí..Sice to jede hezky,diferenciál maká poctive ,ABS spíná možná až moc brzo..Příplatkové 20"kola kazí tak trochu hravost auta,na 19" je to o dost lepší..Takže pro mě jako občasné svezení v této motorové verzi výtězí Háčko ;)

Re: Pár postřehů ze srovnání Astra H vs. J

Napsal: 26 zář 2014, 16:10
od power2
Trhavost se mi líbí, je to takový krocení. V kombinaci s tvrdým podvozkem je to super. I těch 200 koní dokáže škubat s volantem při plným plynu. Ty přeposilovaný auta sou dobrý do města. A 40 koní navíc musí byt ještě lepší. Přemýšlím od léta nad z20LEH, když už mám auto jenom jako víkendovku. Snad se poštěstí