Stránka 2 z 2

Re: setrvacnik

Napsal: 21 bře 2014, 00:18
od novis
Novější motory Z17DTJ a DTR jsou osazené už jen 6-rychlostní převodovkou M32. Tam je setrvačník jiný a pokud vím, tak pružinový. Je taky o poznání levnější. Tyto motory postupně nahrazovaly motory Z19DTx.
Co se týká pevného setrvačníku, tak vím jen o druhovýrobě, kterou nabízí Valeo. A to pouze v celé sadě se spojkou. V originálu určitě není. Ohlasy jsou na to různé, osobní zkušenost jak se takový setrvačník v autě chová nemám.

Re: setrvacnik

Napsal: 21 bře 2014, 07:32
od swabel
Napr. pre Z17DTR ma Valeo set so zotrvakom:
836101 Clutch Kit - Dual Mass Flywheel + Kit = dvojhomtny zotrvacnik + spojkova sada.
Pochybujem, ze nejaky vyrobca bude robit pre aftermarket jednohmotu....

Re: setrvacnik

Napsal: 21 bře 2014, 12:33
od novis
Ale tady je řeč o Z17DTH. a na ten Valeo dělá dvě sady s pevným setrvačníkem, 835074 a 835075.

Re: setrvacnik

Napsal: 21 bře 2014, 12:55
od swabel
Aha, ok.

Re: setrvacnik

Napsal: 01 čer 2015, 10:33
od x-father
Tak se na mě při 220.000km také dostalo a měnil jsem dvojhmotu a spojku včetně spojkového válce.

Pro info ceny před slevou z autorizáku:

Setrvačník 14496
Spojka sada 9195
Spojka válec 5554
šrouby 987

Celkem za materiál po slevě 30% 21200,-
Práce 5200,-

Ceny bez DPH.

Re: setrvacnik

Napsal: 06 říj 2015, 15:17
od nemooo
nejako som sa pozabudol, tak to tu uzavriem...

prvy aj druhy krat sa daval neorigo zotrvak (L*K), pricom oba vydrzali cca 2000km

do tretice sa uz dal origo (ten isty vyrobca) a drzi dodnes (uz cca 35 000 km)

nechapem ako moze byt taky rozdiel medzi origo a neorigo, ale tie neorigo boli z tej istej serie, tak to mozno bola chybna seria