Stránka 2 z 3

Re: Letadlová loď - 1.7 (81kW), 2009

Napsal: 15 črc 2013, 21:07
od pueblo
Móóóóc pěkná 8-)
Ať slouží a dělá jen radost ;) , vítej!

Re: Letadlová loď - 1.7 (81kW), 2009

Napsal: 23 zář 2013, 17:03
od mango
Dneska je to přesně 3 měsíce co jsme spolu.

Pár poznatků:
+ výborně drží na silnici
+ velký vnitřní prostor
+ dynamika -> z nuly na sto nic moc, ale na 3. nebo 4. rychlostní stupeň je pružné zrychlení plně dostačující
+ nevšední -> spojení značky OPEL a červené barvy dělá do jisté míry tady v okolí vyjímečnost a to se mi líbí
+ pocit klidu v autě a bezpečí
+ světla v noci opravdu svítí
+ dobrý výhled z vozu

- hlučnější motor -> nechal jsem vyčistit EGR, vyměnit olej, atd..takže už nekolísají otáčky na volnoběh, jako tomu občas bylo, ale prostě zvukový projev "motor žije"
- klakson troubí jak se mu chce a svolávačka se podle vyjádření ofiko oplu v ČB mojeho kousku netýká (o ničem neví)
- navigace je trochu zmatená, ale asi to bude uživatelem :)
- zadní kola umí hezky zadělat nárazník, budu muset pořešit nějaký zástěrky nebo tak
- na řazení jsem si musel zvykat, je přijemně tuhé, ale trochu "těžkopádné", prostě ta synchronizace tam není jako v autech, které jsem měl, ale tohle není sportovní auto

Celkově jsem spokojený s výběrem a přišel jsem jí na chuť :)
Doufám, že další tisíce kilometrů si budeme dělat navzájem jenom radost.

Re: Letadlová loď - 1.7 (81kW), 2009

Napsal: 23 zář 2013, 18:05
od Frydex
Jedna technická: Jestli máš označení motoru Z17DTR, tak máš 92Kw a ne 81 ;)

Re: Letadlová loď - 1.7 (81kW), 2009

Napsal: 23 zář 2013, 18:21
od mango
Číslo motoru je kontrolované vizuálně a je tam vážně DTR, někde jsem tady četl, že DTJ a DTR se liší jen "naprogramováním" nebo tak nějak. Mám i ofiko papíry z Holandska kde se prodalo a tam se taky píše 81kW. Čísla motoru sedí s papírama.
Volal jsem i na opel do Prahy, kde jsem nadiktoval VIN a řekli mi že je to ok, tak já nevím :?

tady z fóra:
Motory Z17DTR, A17DTR, Z17DTJ a A17DTJ jsou všechny identické. I ti co mají na štítku motoru Z17DTR mohou mít Z17DTJ (což na štítku nikdy není). Rozdíl je v SW řídící jednotky a velikosti intercooleru (od M.R. 2008). A stejně tak, jak je to u Z19DT a Z19DTL i Z19DTH a Z19DTJ nejdou řídící jednotky pouhým přeprogramováním (MDI, TECH2) upgradovat na vyšší výkonové verze, tak to nejde u DTJ a DTR.

Re: Letadlová loď - 1.7 (81kW), 2009

Napsal: 23 zář 2013, 20:31
od Frydex
Jo, tak to jo... Já myslel, že ses seknul...

Re: Letadlová loď - 1.7 (81kW), 2009

Napsal: 23 zář 2013, 20:37
od mango
V pohodě, já z toho byl taky dost divokej, když jsem myslel, že to nesedí. Ale víc hlav víc ví..proto jsem rád za tohle forum 8-)

Re: Letadlová loď - 1.7 (81kW), 2009

Napsal: 17 říj 2013, 19:17
od mango
Tak konečně jsou tam fólie. Vypadá to luxusně a hned to auto vypadá jinak. 8-)
Bohužel už bylo šero a kvalita fotek upadá.

Re: Letadlová loď - 1.7 (81kW), 2009

Napsal: 18 říj 2013, 15:41
od kulisek91
na té červené to vypadá velice dobře..ani to nevypadá potom moc tmavě :)

Re: Letadlová loď - 1.7 (81kW), 2009

Napsal: 01 lis 2013, 09:34
od Pavel007
Ještě černý polepy sloupků, ať to z boku nevypadá jako Dacia a bude to super! :)

Re: Letadlová loď - 1.7 (81kW), 2009

Napsal: 28 lis 2013, 17:02
od mango
Dacia jo ? :D

Plánuju dát černou fólii na přední kapotu, protože jí mám hezky domlácenou od kamínků :?

Dneska mi byla vyměněná jedna žhavička co zlobila a taky homokloub na levým kole...bohužel se zjistilo, že nejen levý, ale i pravý je KO, takže za 2 týdny jedu znova. Bylo mi sděleno, že auto je jako nové, když se v tom hrabal :?: Tak snad to tak ještě dlooooouho vydrží 8-)