Re: Univerzálna diagnostika ELM 327
Napsal: 23 črc 2013, 00:41
Jen skromný dotaz:
Který telefon nebo tablet podporuje 2x BT. Aby se dalo telefonovat se sluchátkem a být spojen s diagnostikou ELM 327?
Jinak nemám nic proti moderním technologiím v chytrých telefonech, sám jich využívám, ale v autě chci mít komfort. Sednout do auta a jet. Nemyslet na to, že telefon musím dát do držáku, že až začne pípat, že jej musím dát na nabíječku. že když opouštím auto musím sundat držák a schovat jej, jinat se mi za 5 minut někdo podívá do kastlíku auta, že před jízdou nemusím něco spojovat přes BT a ladit na displeji, že na D1 při zadávání cílu nebo operacích s navigací ťukám okolo pidi tlačítka než se trefím...
Možná se za pár let moderní technologie přesunou do auta a multifunkční zařízení běžící v prostředí androidu budou schopny stahovat chytré aplikace z netu a usnadňovat řidiči život. Třeba inteligentní knihou jízd. To vše na velkém displeji s 3x full HD. Hlasem budu ovládat navi, rádio, multimedia... Ale pak zase sednu do auta a pojedu.
Diagnostiku ELM 327 nevlastním, pro diagnostikování systémů jsou dle mého názoru lepší nástroje. Netvrdím že je špatná nebo dobrá. Jistě pomůže při řešení jednoduchých závad. Ale i tady platí, že žádná diagnostika neřekne to nebo to je špatné. Záleží na tom, jak kdo umí pracovat s daty a jaké má znalosti o systémech řízení motorů. Někdy ani grafy s nasnímkovanými daty nepomohou najít kde je problém.
Technologie současných modelů jsou zase o kus dál, než bylo "jednoduché" háčko. Výměny čidel a el. komponent aut se programují, kalibrují, FW jednotek se neustále zdokonalují a řeší chyby systémů. Stejně jako Windows. A stejně se to pořád kazí...
Který telefon nebo tablet podporuje 2x BT. Aby se dalo telefonovat se sluchátkem a být spojen s diagnostikou ELM 327?
Jinak nemám nic proti moderním technologiím v chytrých telefonech, sám jich využívám, ale v autě chci mít komfort. Sednout do auta a jet. Nemyslet na to, že telefon musím dát do držáku, že až začne pípat, že jej musím dát na nabíječku. že když opouštím auto musím sundat držák a schovat jej, jinat se mi za 5 minut někdo podívá do kastlíku auta, že před jízdou nemusím něco spojovat přes BT a ladit na displeji, že na D1 při zadávání cílu nebo operacích s navigací ťukám okolo pidi tlačítka než se trefím...
Možná se za pár let moderní technologie přesunou do auta a multifunkční zařízení běžící v prostředí androidu budou schopny stahovat chytré aplikace z netu a usnadňovat řidiči život. Třeba inteligentní knihou jízd. To vše na velkém displeji s 3x full HD. Hlasem budu ovládat navi, rádio, multimedia... Ale pak zase sednu do auta a pojedu.
Diagnostiku ELM 327 nevlastním, pro diagnostikování systémů jsou dle mého názoru lepší nástroje. Netvrdím že je špatná nebo dobrá. Jistě pomůže při řešení jednoduchých závad. Ale i tady platí, že žádná diagnostika neřekne to nebo to je špatné. Záleží na tom, jak kdo umí pracovat s daty a jaké má znalosti o systémech řízení motorů. Někdy ani grafy s nasnímkovanými daty nepomohou najít kde je problém.
Technologie současných modelů jsou zase o kus dál, než bylo "jednoduché" háčko. Výměny čidel a el. komponent aut se programují, kalibrují, FW jednotek se neustále zdokonalují a řeší chyby systémů. Stejně jako Windows. A stejně se to pořád kazí...