Stránka 2 z 4
Re: Čištění vstřiků VIFem
Napsal: 22 pro 2012, 03:51
od dogee
Otasi, to me napadlo taky, nechat par litriku v nadrzi a nalit tam nejakou srajdu a pekne to protahnout
Stejne, pokud mám vstriky v haji, tak je bud vylecim, nebo je to jedno...
Re: Čištění vstřiků VIFem
Napsal: 22 pro 2012, 09:47
od falconik
Podle toho co jsem videl na tom videu je "figl" v tom ze se pouzije strasne malo naredeny ten vif nebo neco jineho takze s tou nadrzi to asi moc nepujde, pokud tam nebudete lit treba3 litry neceho, nevim kolik nejmin paliva muze byt v nadrzi aby to cerpadlo natahlo a nezavzdusnilo se to....
Re: Čištění vstřiků VIFem
Napsal: 22 pro 2012, 09:49
od silver
ze som neznaboh a preco bude problem ked mam v nadrzi cerpadlo?
Re: Čištění vstřiků VIFem
Napsal: 22 pro 2012, 10:16
od dogee
Jak pise silver, kdyz to preci zapojis na spravnou hadici tak cerpadlo, ikdyz je v nadrzi, bude pricucavat VIF, ne?
Fakt to nejde na astra udelat?
Re: Čištění vstřiků VIFem
Napsal: 22 pro 2012, 10:27
od vojtavojta
My co mame benzinaky tak muzeme vyjet uplne nadrz a jak to zacne cukat tak tam prdnout ten sajrajt a mit v aute pripravenou petku s benzinem na dojezd k benzince a je to,ze.
Re: Čištění vstřiků VIFem
Napsal: 22 pro 2012, 14:08
od miky_5
musis napojit hadicu na nasavanie paliva pred cerpadlo a ak je cerpadlo v nadrzi tak asi nemas kam pripojit. alebo sa mylim?
Re: Čištění vstřiků VIFem
Napsal: 22 pro 2012, 14:20
od falconik
miky_5 ma pravdu reditel
cerpadlo je "utopene" primo v nadrzi.......takze hadice se nekona...vyndat pojistku palivoveho cerpadla, rozpojit vedeni od fitru k cerpadlu a zpatecku, nejak to oboji nasapat na nejakou nadobku s tim necim a snad by to samospadem mohlo fungovat, petka neni idealni zpatecka railu je hodne tepla....problem railu je zavzdusneni, jak bys vyjel nadrz a dolil tak se ti na 70% nepovede uz nastartovat tedy spis to neda baterka, kdyz jsem delal vstriky tak nafta spadla jenom kolem vstriku a mam v aute 80Ah vartu starou 1 rok a navic nejkou top verzi pac mam v aute webasto a baterka to fakt nedala, museli jsme to startovat pres startovaci vozik
Re: Čištění vstřiků VIFem
Napsal: 22 pro 2012, 21:45
od swabel
Co tak jednoduchsie naliat do nadrze pri tankovani vacsi pomer VIFu par krat posebe?
Re: Čištění vstřiků VIFem
Napsal: 22 pro 2012, 22:28
od RomanK
Benzínový motor potřebuje tlak paliva ke vstřikům. Není li v palivové soustavě tlak, motor nepojede. Samospád tedy není možný

.
Naftový motor 1.9 má v nádrži podávací čerpadlo, které běží jen několik sekund po zapnutí zapalování. To stačí k tomu, aby se odvzdušnil celý palivový systém až po vstřiky. Zapnutí zapalování několikrát po sobě bez startování musí systém odvzdušnit tak, že by pak měl motor okamžitě chytit. Pokud nechce chytit a dlouho se startuje, hrozí poškození vysokotlakého čerpadla a vstřiků (jemné piliny z kovových částí čerpadla ucpou trysky). Aby toto zadření nenastalo, začaly se co systému CR montovat podávací čerpadla. Jediné motory v A-H co jej nemají jsou Z17DTx. Tam je třeba i při výměně palivového filtru dolít hladinu a někdy pro odvzdušnění použít balónek (ruční pumpička).
Re: Čištění vstřiků VIFem
Napsal: 23 pro 2012, 09:51
od dogee
diky za informaci, takze na 1,9 to zapojit ala VW nepujde a mame moznost nalit poradnou davku vifu do nadrze, kdyz tam zbyva male mnozstvi nafty?