Stránka 2 z 4

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Napsal: 09 říj 2012, 20:04
od milosh
Ale 88kw se bez dpf nedela ne? Co jsem koukal na zafiry tak vubec, hacko sem tam jo.

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Napsal: 10 říj 2012, 06:04
od Oťas
Ale "G-Dominik" se ptal na Astru.... ;)

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Napsal: 10 říj 2012, 07:24
od G-Dominik
No takže je to podle názorů 50 : 50. Určitě teda vyndat DPF a možná by byla nejlepší volba 88kw a nějaký ten CHIP...? jestli jsem dobře koukal po chipu se většinou výkon z 88 posune na něco kolem 100kw? Nejlepší asi bude zajít si někam po bazarech a obě verze si projet. Ještě jsem se chtěl zeptat na ty klapky sání, dá se při prohlídce v servisu zjistit, že jsou na odpis?

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Napsal: 10 říj 2012, 08:37
od swabel
Dá, stačí dať dole kryt motora (vycvakať) a prezrieť si ich vizuálne zhora.

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Napsal: 12 říj 2012, 19:28
od pmo
já být tebou tak se Oplu vyhnu velkým obloukem a koupím raději něco od WV group, s Oplem si užiješ neustálé chybové hlášky, které sice nemusíš vždy řešit, ale to u WV nezažiješ, aby tě zbytečně nabádal k návštěvě servisu, většinou jezdí od výměny oleje po výměnu bez jakéhokoliv zaváhání. To se ti u Opla zejména u dieselů nestane, vůbec se nedivím, že se Opel neustále potácí na pokraji krachu. A spotřeba dieselu 1.9 110kW taky žádný zázrak, pod 5,5l téměř nemožné i při ekonomické jízdě a po dálnici při plynulé jizdě 140 minimálně 6l což s mně zrovna taky neoslňuje.

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Napsal: 12 říj 2012, 19:41
od Frydex
Marně přemýšlím, co děláš na tomhle fóru ? Asi budeš ten největší chudáček, co neumí ani prodat auto, aby si koupil Das Auto...

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Napsal: 12 říj 2012, 20:13
od Oťas
:lol: :lol: :lol: :lol:

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Napsal: 12 říj 2012, 20:33
od sladas opc
me se libi nekteří lidi jak pisi o VW group jako kdyby oni delali auta z jine planety a mluvi o nich jako kdyby nepotrebovali vubec udrzbu...:-))))

ted jsem treba delal VW polo 1.2htp najeto cca 114 tisic km a normalne na druhem valci upalena svicka coz je zpusobeno nadmernou spotrebou oleje..presne tuto zavadu jsem videl i u skody fabia a u trivalcove corsy jsme nikdy toto neslysel ani nevidel..takze nevim jestli zrovna VW group je taky tak dobrej jak tu nekdo pise :-DDDD

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Napsal: 12 říj 2012, 21:40
od falconik
Tak nevim jak jezdis, ale ja mam osobne zkusenost 5,6L prumer zafira dovolena v Italii, nalozene auto a klima.....budikove 135 takze chyba nekde mezi pedalem a volantem :|

Jinak vseobecne k v VW, bohuzel je dnes temer jedno co clovek koupi, pac globalizace je globalizace vstriky opel/vw jsou bosch takze jsem videl treba pasika 20TDI CR 120tis a propaleny pist diky kapajicimu vstriku... a tak bych mohl pokracovat dal, jeden zakaznik ma servis na VW.....jo vite jak mechanci rikaji audi ........... :mrgreen: olympiada pruseru :lol: :lol: :lol:

nase vyrive klapky jsou treba na judi 30TDI a taky odchazi, chladic EGR je resen pres vodni vymenik.....no a na pruser je zadelano.......

Proste proti gustu zadny disputat, ale nejaky protezovani znacky sem rozhodne nepatri a "pomlouvani" uz vubec ne :?: kdyz mas problem tak to prodej a kup si neco jineho, treba se jeste k oplu vratis a nebo budes spokojenej...

Re: 1.9 CDTI 88kw vs 110KW

Napsal: 12 říj 2012, 22:12
od x-father
pmo píše:já být tebou tak se Oplu vyhnu velkým obloukem a koupím raději něco od WV group, s Oplem si užiješ neustálé chybové hlášky, které sice nemusíš vždy řešit, ale to u WV nezažiješ, aby tě zbytečně nabádal k návštěvě servisu, většinou jezdí od výměny oleje po výměnu bez jakéhokoliv zaváhání. To se ti u Opla zejména u dieselů nestane, vůbec se nedivím, že se Opel neustále potácí na pokraji krachu. A spotřeba dieselu 1.9 110kW taky žádný zázrak, pod 5,5l téměř nemožné i při ekonomické jízdě a po dálnici při plynulé jizdě 140 minimálně 6l což s mně zrovna taky neoslňuje.

U nas ve firme je nekolik skodovek, jeden VW, jedna Audi a dva oply.

VW me jeden cas podivne potize s elektronikou. Nasledoval nekolikrat odtah, az nakonec problemy ustaly po vymene ŘJ, ktera netesnila a byla zkorodovana. Taky jde o vuz, ktery drzi prim v poctu vykradeni. Tusim, ze suto bylo vykradeno uz 4x.

Audi myslim zatim bez problemu.

Skodovky celkem katastrofa. Jeden kolaga se Superbem je v servisu porad. Uz po nekolikate pad motoru do nouzoveho rezimu a servis/zarucni oprava. Taky uz si nekolikrat stezoval na pazvuky interieru. Perlickou byla odpoved, ze sedacka vrze, neb je na ni moc velky (rozhodne nema pres metrak). Dalsi kolega mel apriklad v cca 70.000km vymenu prevodovky (neuznano jako zarucni oprava).

Ja si nemohu stezovat. Dieslova Astra drzi a po peti letech a 150.000 km se jen vysypalo lozisko v alternatoru. Ted me jeste ceka vymena lan razeni, neb jde razeni ztuha.

Kolegum se posmivam, ze maj auta furt v servisu.

Druha astra co vim po cca 4 letech a 100.000 km jezdi dosud bez zavady.