Stránka 2 z 3
Re: Kolik km se dá najet s motorem 1,7CDTI 74KW?
Napsal: 13 lis 2009, 21:36
od Pepino_GH
Tak v každým případě je to inspirace pro nás...

Re: Kolik km se dá najet s motorem 1,7CDTI 74KW?
Napsal: 13 lis 2009, 23:00
od sladas opc
stare TDI byly PD pumpe diese kdyzto ted uz se pouziva common rail v tom uz je trochu rozdil ale souhlasim s tim ze zalezi na tom jak se clovek k tomu autu chova a je jasny co dava za palivo atd ikdyz obcas nejake ty penize jsou potreba vlozit...jak clovek k autu tak auto k nemu to si myslim ja!!!!!u me se to zatim osvedcuje
Re: Kolik km se dá najet s motorem 1,7CDTI 74KW?
Napsal: 13 lis 2009, 23:16
od sladas opc
Každý zájemce o dieselové auto by si měl uvědomit, že common-rail prostě víc než 200 000 km nevydrží. Při koupi ojetého dieselového auta si rovnou odložte nějakou částku na jejich výměnu - budete mít klidnější spaní. tohle jsem se docetl na netu na strance o dieselech takze asi na tom neco bude....
Re: Kolik km se dá najet s motorem 1,7CDTI 74KW?
Napsal: 14 lis 2009, 09:07
od Adriano2
tak tak,máš pravdu...ja tankujem len Diesel Verva....aj keď je drahšie, je hodnotená ako veěmi dobrá nafta,žiadne Jurki
Za studena taktiež idem pomalučky,žiadne pretekanie ihneď,len mi tam chýba ten teplomer motoru
Treba sa o auto starať,keď ho raz budem predávať zhuntovaný motor nikto chcieť nebude
Re: Kolik km se dá najet s motorem 1,7CDTI 74KW?
Napsal: 14 lis 2009, 11:40
od martas09
Vzdy se najde nejakej chytrolim kterej zarucene vi ... Pokud by autor clanku mel pravdu o tom, ze CR system vydrzi jen 200.000, tak si priznejme, ze vetsina z nam (tim nemyslim jen Oplaky) co ma auto starsich peti let, by si asi uz nejezdila.
Proste tvrzeni 200k a konec je nesmysl. Ano bude pravdepodobne zapotrebi vymenit nejaky ten vstrik kterej je zrovna u 1.7 pekelne drahej (system Bosch). U Auto Kelly ho prodavaj cca za 12.000 kus. Na nejakych SK strankach jsem ho nasel kolem 8.500kc. Kdyz jsem se ptal primo u Opla (Srba servis) rekli mi jen za vstrik 23.000, to me docela pobavilo. Tyhle servisy profitujou asi jen z garancek a sluzebaku. Uz tam nepachnu. Jeste jsem se ptal na repasy a frajer po 5 minutach hledani v pocitaci nase cenu 18.000 za kus ... No kdyz odejde vstrik tak to jeste neni tah hrozny, ale pokud se odporouci vysokotlaky cerpadlo tak je zle. Cerpadlo stoji u Kelly 40k a repas 30k. O Srby jsem se raci neptal. Ale abych Srbu jen neplisnil, dohrali mi BC na muj BID za 500 (uctovali si to jako napojeni na diagnostiku)
Ten kdo ma na astre Bosch tak schytal snad to nejdrazsi co vyrabej

. Kolega ma BMW 3, 320d r.2006 a take vstrikovace Bosch, ale stoji o dost min a nove vysokotlake cerpadlo na jeho karu stoji kolem 24.000kc.
Re: Kolik km se dá najet s motorem 1,7CDTI 74KW?
Napsal: 14 lis 2009, 12:47
od sladas opc
martas09:je to brano tak ze proste se udava zivotnost cca 200 tisic km,ale nikde neni psano ze muze vydrzet i vice ci mene,tam uz pak zalezi jake se pouzica kvalitni palivo atd..ta zivotnsot je dana obrazne,asi tak jako u zarovek tam taky pisou zivotnost v hodinach ale muze vydrzet mene ci vice...
Re: Kolik km se dá najet s motorem 1,7CDTI 74KW?
Napsal: 14 lis 2009, 15:16
od Marky
Zivotnost motoru se nastesti nerovna zivotnosti vstrikovacu. Odejde-li vstrikovac da se novy nebo repasovany a jezdi se dal, cena je samozrejme kapitola jina, ale ceny jdou vesmes starim auta a technologii prece jen dolu, tak bych nedelal paniku a jezdil, obcas je nevedomost milosrdnejsi nez smrt vyplasenim

.
PS: samozrejme souhlasim, nejaka ta korunka bokem neni nikdy na skodu.
Re: Kolik km se dá najet s motorem 1,7CDTI 74KW?
Napsal: 27 lis 2009, 23:44
od Misak
Zdravim jj common rail je kapitola sama o sobe slysel jsem a pote i videl Renault Kangoo 1,5dci po necelych 100 000 motor byl KO na klice auto nebylo novy bylo z bazaru nikdo nevi jestli bylo stoceny . Odborník co se zabyva jen naftovyma motorama tvrdil ze zavada byla jednoznacne ve vstrikach rikal u tohohle motoru predepsana kontrola ktera konci pokazde novyma vstrikama kolem 70 000Km. 1 novy vstrik u Renaulta 9000 repas 4,500+vraceni starych. Ridic tohohle auta tvrdil ze slysel nejdriv jen nepatrne klepani ktere casem vyustilo v nesnesytelne rany ktere jsem na vlastni usi slysel des a hruza po sundani vany bylo vse jasne motor je ted venku a jde do opravy ktera by mela stat kolem 20 000+ ty vstriky. Netvrdim ze u astry to bude to samy sam na ni chci prejit z G pisu tu jen co jsem sam videl a jestli vemu naftovou coz bych chtel tak urcite 1,9 a nebudu vahat poslat vstriky ihned na kontrolu. Jo a jeste na zaver je obrovskej rozdil auta ktery ma najeto 200 000 v CR a 200 000 v D nafta je nesrovnatelna.
Re: Kolik km se dá najet s motorem 1,7CDTI 74KW?
Napsal: 28 lis 2009, 15:46
od martas09
Na kolik kontrola vstriku prijde? Nejlepsi asi bude Bosch Service, ma s nima nekdo zkusenosti? Vypisuje se nejaky kody (rozsviti se kontrolka sevisu), pokud se blizi konec vstriku?
Re: Kolik km se dá najet s motorem 1,7CDTI 74KW?
Napsal: 28 lis 2009, 21:20
od denny
sladas opc píše:stare TDI byly PD pumpe diese kdyzto ted uz se pouziva common rail v tom uz je trochu rozdil ale souhlasim s tim ze zalezi na tom jak se clovek k tomu autu chova a je jasny co dava za palivo atd ikdyz obcas nejake ty penize jsou potreba vlozit...jak clovek k autu tak auto k nemu to si myslim ja!!!!!u me se to zatim osvedcuje
Žádný Opel neměl PD/pumpe duese/ neboli UIS/unit injecktor system/neboli čerpadlo-tryska.To je výsada koncernu VAG a už od toho taky rychle prchají ke commonrailu.
Opel měl pravda jiné zvěrstvo a to VP44,popř.VP30 /elektronicky řízené čerpadlo s radiálním pístem/a to je taky dost husté.
Všechny tyto systémy jsou o čistotě a kvalitě paliva-bohužel,cesta zpět k řadovým čerpadlům nevede/starej medvěd chroupe i fryťák zcela bez problému a trafoolej je pro něj lahůdka/