Stránka 2 z 5
					
				Re: vymačkávání spojky (pedálu) při startování
				Napsal: 19 črc 2011, 21:43
				od Radovan
				miky_5 píše:na aute je vsetko spotrebny material,vsetko ti raz odide. 
ja brzdim motorom ak stiham pred krizovatkou-mam nulovu spotrebu a cistim valce. a trochu setrim kotuce a platnicky a nespinim tak disky 

 
  
  
  jojo to je fakt. Ale když ona je holka ASTRA člen rodiny, tak se jí jeden snaží šetřit jak to jde. I přes zařazení do kategorie = SPOTŘEBÁK.
 
			
					
				Re: vymačkávání spojky (pedálu) při startování
				Napsal: 19 črc 2011, 21:53
				od Nerez
				
			 
			
					
				Re: vymačkávání spojky (pedálu) při startování
				Napsal: 19 črc 2011, 21:54
				od miky_5
				
to uz som cital sa mi zda. najviac myslim na to vstrekovanie.
neviete aky system common-Real ma opel?
 
			
					
				Re: vymačkávání spojky (pedálu) při startování
				Napsal: 19 črc 2011, 22:29
				od Werewolf
				Já kdesi čet, že brždění motorem způsobuje spotřebu oleje, protože se ve válcích dělá podtlak a ten nasává olej z pístních kroužků, který jsou mazaný...
			 
			
					
				Re: vymačkávání spojky (pedálu) při startování
				Napsal: 19 črc 2011, 23:23
				od bubo
				No to teda nevím , proč by to měl být přežitek ? Už jen z bezpeč. hlediska - počkej , až zapomeneš zařazeno a skočíš na auto před - za sebou ( a co kdyby tam zrovna někdo šel ? )  Další věc - vymáčknutím ulehčuješ startéru - nemusí točit i s převodovkou ( hlavně v zimě když je olej tuhý ) . Takže já dál vymačkávám  

 
			
					
				Re: vymačkávání spojky (pedálu) při startování
				Napsal: 20 črc 2011, 09:38
				od swabel
				Ja to vidim takto. Ak mam auto zaparkovane, stale nechavam zaradenu rychlost. Pri startovani automaticky stalcim spojku, startnem a idem, max. preradim na spiatocku al. zo spiatocky do 1.
Alebo mam auto nechavat zaparkovane v neutrali a na rucnej ? 

 A potom nebudem musiet vymackavat spojku pri startovani 

 ???
Po nastartovani ju tak ci tak stlacim, ked budem radit rychlost...
 
			
					
				Re: vymačkávání spojky (pedálu) při startování
				Napsal: 20 črc 2011, 09:46
				od Sajfi
				Tak jsem včera toto téma pročítal a ráno jsem si řekl, že to taky zkusím bez spojky. No musím Vám říct, že to je jako sprchovat se v ponožkách ... 

 Zvyk je železná košile a asi bude těžký se to naučit ... Tak jen doufám, že to s tou spojkou netrýzním až tak moc ... 
 
Sajfi
 
			
					
				Re: vymačkávání spojky (pedálu) při startování
				Napsal: 20 črc 2011, 10:21
				od vojtavojta
				bubo píše:No to teda nevím , proč by to měl být přežitek ? Už jen z bezpeč. hlediska - počkej , až zapomeneš zařazeno a skočíš na auto před - za sebou ( a co kdyby tam zrovna někdo šel ? )  Další věc - vymáčknutím ulehčuješ startéru - nemusí točit i s převodovkou ( hlavně v zimě když je olej tuhý ) . Takže já dál vymačkávám  

 
Presne tak,hlavne ten starter!
 
			
					
				Re: vymačkávání spojky (pedálu) při startování
				Napsal: 20 črc 2011, 11:28
				od Invin
				Taky tak, parkovani na 90% N + rucni brzda. Startovani se seslapnutou brzdou a spojkou 

 
			
					
				Re: vymačkávání spojky (pedálu) při startování
				Napsal: 20 črc 2011, 13:32
				od Kuči
				Já parkuji s  zařazeným kvaltem bez ručky. ručka jen v kopci. přez zimu není dobrý nechávat zataženou ručku, obzváště na ha horký kotouč. Přimrzne a jsi v háji. Jinak startuji s vymáčklou spojkou. Bržením motorem je jistota a nevidím na tom nic špatného. Asi stará škola 
