Oživím túto tému.
Havoline či ako sa to píše by som z vlastnej skúsenosti nedal ani do mixéru a nie do auta. Vlastná skúsenosť VB benzín cca. 5-6000km a asi pol roka od výmeny:
- nedeľa kontrolujem olej - OK
- utorok pokelapavanie ventilov
- piatok ventili klepocú až moc, znova kontorla oleja (od nedele asi 50km) - málo oleja
- sobota ráno - štart asi cca. 1,2km k najbližšiemu predajcovi tejto sračky - kúenie 1L doliatie (po otvorení viečka para dym, hm dolial som kontrola cca. 3-5min. stále málo - druhý liter oleja kúpený a lievam po cca, 2dcl. Po doliati cca. 1,6L olej v norme - jazda cca.30km kontrola - olej medzi riskami OK- cesta dom pohoda
- nedeľa ráno kontrola za studena olej pod min.
Za celý týždeň cca. 100- max.150km
- pondelok= okamžitá výmena a ten bordel som ešte pri benzíne asi nevidel čo vytiekol. Aby tiekol asfalt čierny ako z nafťáka tak to je moc. Po prejdení na ....... olej pri výmene asi max. = rezané pivo.
Takže ja osobne sa tej značke vyhýbam ako môžem. Castrol OK ale len origo a nie pančovaný PL, Shell Ok dá sa ale skorej barz čo tam dám len nie Havoline.
To do svojho ropaka by som dal asi aj toto bez váhania:
http://www.slovnaft.sk/sk/obchodni_part ... rov__olej/
pokiaľ to neni polsko alebo tak a je to vo flašiach plombovaných a dodržiava sa výmenný interval tak aj tesco

Kámoš lieval do auta paradoxne nejaký Lidl alebo Kaufland olej a nevedel si to vynachváliť a to nalietal na tom niečo cez 350tis. bez problémov. Keď to dal synovi a ten na tom jazdil asi ešte dva roky kým to nepredal.