Stránka 2 z 2
Re: dvě zprávy
Napsal: 10 čer 2011, 11:35
od norinco
RomanK píše:Nerez píše:Nebyla náhodou akce Opel 24 hodin v březnu? Článek hovoří o prodejnosti za květen, do níž akce 24 hodin nijak nezasáhla...
To možná auta objednávali do výroby a pak je prodávali v květnu.
Přesně tak, to je vlastně i můj případ. Jsem rád, že jsem podpořil prodej a pomohl k "rekordu".
Re: dvě zprávy
Napsal: 10 čer 2011, 18:48
od Midzi
Jirko musim s tebou len suhlasit. Minuly rok urobili to iste. Najprv chceli predavat a tak si vynutili pomoc od vlady. A ked je dostali tak sa na predaj vykaslali a aj na cele nemecko. Pozrime sa ako je na tom taky Jaguar. Odkedy ho kupili indovia a naliali peniaze tak robi pekne pokroky.
Re: dvě zprávy
Napsal: 10 čer 2011, 23:29
od JirkaF
Jestli se v NDR chystají zase nějaké volby, tak je to vyděračská tutovka. Je to politicky neúnosné, nepodlehnout.
Re: dvě zprávy
Napsal: 12 čer 2011, 21:16
od corsaczek
Ono to není o Američanech -ty dali Oplu šanci, dali sami sebe dokupy (jsou v zisku, ani nevyčerpali všechnu vládní pomoc). Problém je v tom, že Opel i po letech ztrát a restrukturalizace má za 1. čtvrtletí zase ztrátu 263mio EUR. Takže amíkům dochází trpělivost, vcelku pochopitelný.
Jinak údajně nabídka na Opel je už na stole z koncernu BAIC, spekuluje se ale i o VW. Tak se nechme překvapit.
Re: dvě zprávy
Napsal: 13 čer 2011, 17:00
od JirkaF
No, aspoň posledně to vypadalo jako slušná šméčka na Německou vládu. A úspěšně dotažená. Vždyť se tvrdilo (nevím zda je to pravda) že Opel je jako jedný z koncernu GM v černých číslech. A problémy měly být způsobeny potřebou prachů koncernu GM na vlastní restrukturalizaci. Tak klasicky vysávali odkud se dalo. Americká vláda asi nasypala málo a jestli její pomoc nevyčerpali, tak to zřejmě nebylo tak výhodné jako vydírání Německé vlády.
Nevěřím tomu, že by si Amíci drželi v cizině něco co je vysává a táhne ke dnu, když mají doma problémů dost. To by Opla střelili už tenkrát, zalepili vlastní děravou kasu a zbavili se koule u nohy. Určitě se od nich žádná charita čekat nedá. Tady jde o bussines.
Trochu historie:
http://www.profit.cz/clanek/krach-opelu ... atele.aspx
http://ekonomika.idnes.cz/ekoakcie.aspx ... oakcie_lpo
Přesto přichází pátá velká krize. Její kořeny tentokrát pocházejí z USA. Americké automobilové koncerny totiž zaspaly dobu a nezareagovaly včas na nástup moderních úspornějších aut. K tomu se přidává velká finanční krize. General Motors dostává z amerického rozpočtu velké finanční injekce, aby byl schopen přežít. A evropský Opel není na předních příčkách seznamu priorit, které by chtěl urgentně řešit...
Zdroj:
http://auto.idnes.cz/opel-a-jeho-pata-k ... tomoto_fdv
Re: dvě zprávy
Napsal: 14 čer 2011, 10:20
od emvee
Já myslím, že je to jinak. Opel byl ve ztrátě už dlouho před krizí. To všichni věděli, a jestli tady u nás někdo tvrdil, že je na tom jako jediný z GM dobře, tak kecal. Opel jediný z GM má slušný tržní podíl v Evropě, proto může být pro GM stále zajímavý, ale to je všechno, v červených číslech je už pěkných pár let. GM moc dobře věděli, že Německá vláda Opel nenechá padnout, protože by to vygenerovalo až moc nezaměstnaných. A to si Merkelová nemůže dovolit. Takže si prostě na tý peníze počkali a pak z prodeje vycouvali...
Ta informace, že je Opel zase na prodej, je prý kachna, GM to už dementovali, Spiegel a Auto Bild si zafabulovali.
http://aascholarships.info/2011-scholar ... eculation/