Stránka 2 z 2

Re: Renovace alu disků

Napsal: 19 čer 2011, 19:39
od Majesty
Běžná prášková barva se vypaluje někde mezi 160-220 st. Barvy používané na komínové roury a podobně, tam je logicky teplota vypalování vyšší, kolem 600 st. Dneska se hodně objevují i nízkoenergetické barvy, kdy je teplota nižší. Vše záleží na typu použité barvy.

Re: Renovace alu disků

Napsal: 22 čer 2011, 20:48
od Mrkef
Majesty píše:Běžná prášková barva se vypaluje někde mezi 160-220 st. Barvy používané na komínové roury a podobně, tam je logicky teplota vypalování vyšší, kolem 600 st. Dneska se hodně objevují i nízkoenergetické barvy, kdy je teplota nižší. Vše záleží na typu použité barvy.
Já právě slyšel na Honda clubu,že tyhle teploty nesvědčí alu kolům,z hlediska fyzikálních vlastností hliníku- jinak řečenou měknou kola.

Re: Renovace alu disků

Napsal: 22 čer 2011, 21:21
od Majesty
To je určitě blbost, i když neznám přesné složení materiálu alu kol. Ale práškové barvy se normálně používají na finální úpravu kdejakých věcí, včetně hliníkových konstrukcí, například u balících strojů, kde je pevnost, z hlediska opotřebení, to nejdůležitější a ještě jsem o takovém problému neslyšel. To je spíš taková informační kachna nějakého chytráka...

Re: Renovace alu disků

Napsal: 22 čer 2011, 21:29
od Mrkef
Majesty píše:To je určitě blbost, i když neznám přesné složení materiálu alu kol. Ale práškové barvy se normálně používají na finální úpravu kdejakých věcí, včetně hliníkových konstrukcí, například u balících strojů, kde je pevnost, z hlediska opotřebení, to nejdůležitější a ještě jsem o takovém problému neslyšel. To je spíš taková informační kachna nějakého chytráka...
Já to právě slyšel a pár lidí to potvrzovalo i špatnými zkušenostmi,takže by mě zajímal názor člověka,který bude vědět o materiálech víc,než jen jedna pani povídala :)