Stránka 2 z 4

Re: Autíčko s klíčkem

Napsal: 07 kvě 2011, 21:39
od Mazety
karlos11 píše:Tak mi to ukázalo chyby 112052 a 112252. Poradí mi někdo co s tím?
cituji RomanaK :oops:
Chyb P1120 a P1122 je několik. Které to jsou?

P1120 Snímac 1 polohy plynového pedálu - vysoká vstupní úroveň
P1120 Snímač 1 polohy pedálu akcelerátoru, rozsah/funkčnost
P1120 Signál snímače 1 a snímače 2 polohy pedálu akcelerátoru, nesprávný poměr*
P1122 Snímac 2 polohy plynového pedálu- vysoká vstupní úroveň
P1122 Snímač 2 polohy pedálu akcelerátoru, rozsah/funkčnost
P1122 Signál snímače 1 a snímače 2 polohy pedálu akcelerátoru, nesprávný poměr*

Re: Autíčko s klíčkem

Napsal: 08 kvě 2011, 00:05
od RomanK
Na chybě ohledně pedálu je zajímavá jedna věc. Všechny pedály pro všechny motorizace jsou stejné (vyjímkou jsou Sport, protože mají jiný návlek a pak pro automat), ale chyby se převážně vyskytují jen u 1.7CDTI. A často to má na svědomí ŘJ motoru.

Re: Autíčko s klíčkem

Napsal: 08 kvě 2011, 07:36
od karlos11
RomanK píše:Na chybě ohledně pedálu je zajímavá jedna věc. Všechny pedály pro všechny motorizace jsou stejné (vyjímkou jsou Sport, protože mají jiný návlek a pak pro automat), ale chyby se převážně vyskytují jen u 1.7CDTI. A často to má na svědomí ŘJ motoru.
Takže myslíš že je to natuty ŘJ ?
Na kolik vyjde oprava , anebo nová ŘJ.

Re: Autíčko s klíčkem

Napsal: 18 čer 2011, 21:08
od dada11
karlos11 píše:Dobrý den , mám Opel Astra 1,7CDTi 74KW, r.v.2004. Mám poslední dobou tento problém, že při jízdě auto stratí výkon (nouzový režim), a rozvítí se mi kontrolky autíčko s klíčkem a také ESP. Vypnu motor, chvilku počkám auto jede normálně. Také se mi stalo, že jsem chvilku čekal a ctěl jsem se rozjet a skočilo to tam znovu (i několikát po sobě). Stalo se mi to i když jsem jel na tempomat. Nebo jsem jen chtěl přidat plyn a bylo to tam, pak k němu po 2.hodinách příjdu a auto jede v pohodě. Má někdo taky tuhle zkušenost?, co by to mohlo být. Na diagnostice mi to napsalo něco s plynovým pedálem. V autě při testu mám chybu 050074. Je to velice nepříjemné , když někam jedete, nebo chcete jet a za vámi kolona aut.....Na fóru jsem četl, že by to mohlo být, EGR ventil, nebo škrtící klapka, různá čidla, turbo. Prosím o srozumitelnou odpověd.
Díky Karel K.
Mám úplně to samé stím plynem, jede v pondělí do OPLA na diagnodstiku a bojím se toho co mi řeknou...............

Re: Autíčko s klíčkem

Napsal: 19 čer 2011, 10:33
od karlos11
Pánové už mám oplíka v pořádku a jezdí krásně, jsem s ním velice spokojený. A finta je v tom, že bylo nejspíš zanesený turbo a auto nemělo potřebný tah. Moje rada zní jeďte asi tak 5 km na trojku a držte 4000 otáček. Turbo se profoukne a budete mít klid jako já. Takže žádný plynový pedál a ani ŘJ, bylo turbo. Občas to chce trochu protáhnout.
Spotřeba 5,7 l.

Re: Autíčko s klíčkem

Napsal: 19 čer 2011, 11:36
od destroyer_svk
karlos11 píše:Tak mi to ukázalo chyby 112052 a 112252. Poradí mi někdo co s tím?
Ja som tu pred nedavnom riesil nieco podobne ak nie to iste ...

https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... =14&t=2995

Nebol som sam komu robilo auto to iste,len neviem ako dopadol lencys aj ked aj na jeho aute malo byt prevedene to co na mojom.(problem s tymi PIN-mi) ... mme to odvtedy nespravilo ani raz ... takze neviem,ja si dovolim tvrdit ze s turbom to nemalo v mojom pripade absolutne nic spolocne.

V tomto pripade chyby boli take iste i ked mame rozne motory.Hlavna vec je ze auto Ti ide v poriadku. ;)

Re: Autíčko s klíčkem

Napsal: 19 čer 2011, 18:37
od Nesquik
Řešil jsem nedávno to samý. Zkoušel jsem všechno možný a zatím se zdá že se to opravilo po prostříkání konektorů na řj. Pro sichr jsem sehnal od Vojty náhradní pedál abych měl jistotu že není ten můj vadnej.

Re: Autíčko s klíčkem

Napsal: 19 črc 2013, 18:44
od regisexp
Zdravim vespolek,

mám Astra H 1,7 cdti 74kw r.v. 2004. Nedávno se mi začala samovolně rozsvěcet při jízdě kontrolka ESP + auto s klíčkem (servis) a auto se mi hodilo do nouzového režimu, tudíž jízda pouze na rychlostní stupeń 1, max 15km/h. Po chvíli auto opět jeĺo jak má. Začalo se mi to stávat častěji a po krátkém čase se mi auto začalo házet do nouz.režimu již po nastartování (rozvěcené kontrolky a otáčky volnoběhu cca 1400 a to opakovaně. Proto jsem zajel na diagnostiku TECH 2, která mi napsala chybu u snímače plyn.pedálu a bylo mi doporučena jeho výměna. Pedál jsem dnes vyměnil ale auto po nastartování se ihned přeplo do nouzáku znovu. Nevíte někdo prosím co by to mohlo způsobovat? Mohl by to být EGR ventil? Když dojíždím do křižovatky a vyřazuji na neutrál zůstanou mi otáčky chvíli na cca 900 tam chvíli ručička setrvá a po chvilce začnou otáčky pomalu padat na hodnotu volnoběhu kterou má motor mít. Může to souviset? Budu moc vděčný za jakékoliv rady. Díky M.

Re: Autíčko s klíčkem

Napsal: 20 črc 2013, 08:53
od Oťas
EGR se projevuje jinak, to bude jinde zakopanej pes, ale bez diagn.a takhle na dálku nevím, zda někdo poradí....

Re: Autíčko s klíčkem

Napsal: 20 črc 2013, 09:31
od regisexp
Jak říkám, diagnostika TECH2 mi hodila chybu u snímače plyn.pedálu a ten jsme vyměnil... :(