Stránka 2 z 2
Re: GTC v Německu
Napsal: 15 dub 2011, 21:26
od Samothe
MiN píše:
To s tou závadou nechapu kamo?
si pročti sekci diesel
ale jestli byla bouraná což jsem si nevšiml chtělo by to očekovat ...
Re: GTC v Německu
Napsal: 16 dub 2011, 08:38
od colli
Tak bouranýmu autu bych se vyhnul.

Re: GTC v Německu
Napsal: 16 dub 2011, 09:25
od MiN
Je to fakt škoda.. Je to tak krasnej kousek :/
Re: GTC v Německu
Napsal: 16 dub 2011, 12:41
od dark
Vyřivé klapky sání - 20 000,-
Když ti vypadnou klapky sání začne se ti ucpávat dpf, pokud odejde (může odejít i bez výpadku klapek) - 40 000,-
Alternátor - 6000,-
EGR - 8000,-
nepočítám do toho práci, to jsou 4 nejčastější závady tohohle motoru, z toho 85% lidi na foru už mají 2 ze závad za sebou. Mě potkal ten DPF tak jsem ho mechanicky a softwarově nechal odstranit za 5000,-. a včera cestou z práce odešel alternátor

takže se připojuju do klubu.
Rozhodně ti doporučuju benzín pokud nejezdíš 30k ročně, což asi s GTC neplánuješ, protože co na naftě ušetříš tak za závadu dáš 2x víc než to co si za celou dobu ušetřil. Věř mi. Ale zase konkurenci na silnicich potkáš zřídka a mýt takovou srandu za 6.5 prumer je lákavý.
Re: GTC v Německu
Napsal: 16 dub 2011, 16:22
od MiN
Ja ted na Vectre menil EGR a stalo me to 4k i s praci takze vim co to je. Ja prave shanim nejaky takovy gtc v dieselu, protoze toho docela najezdim, ale vetsinou jezdim prazdnej a prat se s caravanem ve meste me neba, proto chci nejakyho prcka na steroidech s normalni spotrebou. Ikdyz si nekdy rikam, ze ti ta 120tka je na astru hatchback docela silna vec..
Re: GTC v Německu
Napsal: 16 dub 2011, 18:30
od jour
to
MiN: Niekde tu na fore som cital ze ten motor,, co mas teraz vo Vectre, teda 1,9 8V 88kW je vraj najspolahlivejsi a ma najmenej zavad (opravte ma ak som si zmylil motor). Ostal by som pri nom a s GTC bude ma o nieco mensu celkovu hmotnost, teda pojde auto o nieco rychlejsie
