Stránka 2 z 6

Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW

Napsal: 10 pro 2010, 18:03
od Juray
Test menu přeci ;)

Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW

Napsal: 10 pro 2010, 18:33
od Adriano2
Fritol : AK podrzis Settings po pipnuti listujes mačkaním BC a najdeš si na displeji digitalny teplomer

miruna : jasne , termostat vyjde okolo 1400-1500 kč...pozri net,alebo napiš RomanoviK, poprípade vojtovi

Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW

Napsal: 10 pro 2010, 20:37
od JohnyBA
prave som absolvoval cestu Praha-Zlin, v Prahe bolo -2,5, na Vysocine -6, rychlost 110-140km/h, miestami dost snezilo, teplota stale 86-87 stupnov. Ked som pridal do kopca plny plyn, tak to stuplo z 86 na 87 ale asi sa hned otvoril termostat a hned to kleslo na 86

Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW

Napsal: 10 pro 2010, 22:12
od miruna
Fritol dá se to v autě nastavit že se ti ta teplota zobrazuje na displeji palubního počítače. Dnes jsem si nastavil ukazatel teploty po jízdě asi 7km mi to ukazovalo zahřátí na 53 stupnů a po vypnutí motoru tam najednou skočilo 73 stupnů nevíte někdo co to znamená že to ukazuje ty dvě teploty-která je přesnější ta první při zapnutém motoru nebo ta druhá po vypnutém. Dále se chci zeptat když by ten můj termostat byl v háji a zahřívalo by se to jen na tu teplotu 63 až 72 stupňů může to mít vliv na spotřebu? Jako třeba že by byla bohatší směs-např.zapnutý sytič pokud je to u nafťáka možné.
Jinak chladič byl po těch 7km zahřátý jen trochu,byl vlažný. Bylo těch 7km jízdy málo na to aby se to pořádně zahřálo nebo by už měl být chladič pořádně horký. Někdo tu psal že pokud není chladič teplej tak je v háji termostat,ale nevím co tím myslel zda má být úplně studenej nebo stačí i když je jen vlažný aby ten termostat byl špatnej,díky za rady.

Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW

Napsal: 10 pro 2010, 22:29
od Juray
vždy když je vyplej klíček je tam 73 stupnu při vypnutým motoru musíš alespoň otočit klíček do kontrolek aby si viděl aktuální teplotu

Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW

Napsal: 12 pro 2010, 13:10
od miruna
Tak jsem včera jel asi 30 km a po celou trasu se mi teplota nedostala přes 66 stupňů, až posledních asi 8 km jsem jel na dvojku za traktorem a teplota vylezla na 73 stupňů, tak co myslíte je ten termostat v háji nebo ne. Auto topí o trochu hůře než mé předešlé naftové Mondeo r.v.2004. Pokud by ten termostat byl v háji může to mít vliv i na spotřebu. A dá se zjistit zda je ten termostat špatný třeba na diagnostice?Díky za rady

Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW

Napsal: 12 pro 2010, 13:23
od Midzi
66 je urcite malo takze si to daj skontrolovat

Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW

Napsal: 12 pro 2010, 15:29
od Juray
Vždyť nic nedáte za to šáhnout si na chladič, pokud je studenej při těch 66° termostatem by to nemělo bejt. Jedně si dát jak u šáde před chladič karton ;)

Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW

Napsal: 12 pro 2010, 18:56
od miruna
Takže když ten chladič bude při těch 66 stupních teplej tak je ten termostat v háji a když bude studenej tak je termostat O.K. A má být úplně studenej nebo vlažnej? Díky za odpověď

Re: Teplota chladící kapaliny v zimě u motoru 1,9 CDTI 88kW

Napsal: 13 pro 2010, 23:01
od Juray
No pokud má motor 66° měl by být chladič studenej jak psí čumák ;)