Stránka 2 z 3
Re: Měření okamžité spotřeby
Napsal: 23 čer 2010, 22:15
od dark
Ještě dej pozor nějak na tankování během procesu a lehce po dokončení vypalování. Jde o to, že prý palivový filtr má v tu dobu teplotu řádově ve stovkách °C a mohlo by se tam něco posrat. Takže netankuj během regenerace a třeba až 15 minut po.
Re: Měření okamžité spotřeby
Napsal: 23 čer 2010, 22:17
od milankon
Děkuji za vyčerpávající odpovědi
Re: Měření okamžité spotřeby
Napsal: 23 čer 2010, 22:25
od dark
díky, jdu si pro ručník a konečně utřít ten pot z čela

Re: Měření okamžité spotřeby
Napsal: 23 čer 2010, 22:30
od milankon
ještě se mne teď syn ptá,jak dlouho asi ta regenerace (vypalování) trvá
Re: Měření okamžité spotřeby
Napsal: 23 čer 2010, 22:32
od Kesi
dark píše:Ještě dej pozor nějak na tankování během procesu a lehce po dokončení vypalování. Jde o to, že prý palivový filtr má v tu dobu teplotu řádově ve stovkách °C a mohlo by se tam něco posrat. Takže netankuj během regenerace a třeba až 15 minut po.
Blbosť!!! Určite nie palivový filter ale DPF filter. Vypaľovanie sa deje v DPF!!! Treba sa vyvarovať výletu z priateľkou do poľa po žatve atp.

Re: Měření okamžité spotřeby
Napsal: 23 čer 2010, 22:34
od JohnyBA
Re: Měření okamžité spotřeby
Napsal: 23 čer 2010, 22:37
od Kesi
Re: Měření okamžité spotřeby
Napsal: 23 čer 2010, 22:40
od dark
Něco podobnýho je to i s turbem, když jedeš rychle a přijedeš někam na travu a stojíš tak je pak pod tebou koláč

Nevim jak je to u Astry s uloženim turba ale viděl jsem to na vlastní oči u C mercedesa

Re: Měření okamžité spotřeby
Napsal: 23 čer 2010, 22:44
od JohnyBA
Tak to uz by si aj sama ceckanu rozopla snad, ak nie od vzrusenia tak od tepla
Ale k veci:
Mne ked DPF regeneruje, tak to nijak nepoznam, ziadna kotrolka mi nesvieti, zmenu zvuku nepozorujem, citlivost na plyn neviem, ja ho na podlahu nedavam. Akurat spotreba na volnobeh je cca 5 litrov, po dialnici ked by malo ukazovat 6 litrov tak si berie cez 8. Trva to cca 10 minut, mozno viac mozno menej. Vhodne je aby auto slo minimalne 60-80 km/h, aby sa filter a vyfuk dobre chladil. Par krat sa mi to stalo v meste, tak som kruzil okolo domu jak blbecek a medzi tym mi zabrali 3 dobre miesta na parkovanie

. S tou zmenou zvuku a spravanim motor a urcite zavisi na motore, Dark ma 16-ventil, ja mam 8-ventil.
Re: Měření okamžité spotřeby
Napsal: 23 čer 2010, 23:03
od Kesi
Darku turbo na astre určite nie je dosť vysoko.