Stránka 2 z 6

Re: Sportovni filtr sani K&N

Napsal: 14 dub 2010, 20:05
od beavis
Ja mel delsi dobu K&N filtr v Gecku a motor mi prislo ze sel lip ve spodnich otackach. Lip se z nich dostaval. Spotreba byla v norme, cili ze sem nepozoroval jeji zvyseni. Naopak pri rychle jizde (mysleno na okrskach na dalku) sem byl se spotrebou max. spokojeny (bezne sem takhle jezdil kolem 6 litru). Dneska sem v Auto Kelly koupil za 200 Kc novej filtr a v patek bych podle vseho mel mit K&N filtr ;-)

Re: Sportovni filtr sani K&N

Napsal: 16 dub 2010, 13:15
od beavis
Tak filtr je vymenen a uvidime co na to rekne motor. Tady je par fotecek z vymeny:
http://beavis.rajce.idnes.cz/Vymena_ser ... K_N/#album

Re: Sportovni filtr sani K&N

Napsal: 17 dub 2010, 04:29
od Alonso
Tak co na to říkáš??Jede to líp?A co spotřeba?..Máme stejnej motor, tak by mi to zajímalo..Že bych si ho taky koupil :D

Re: Sportovni filtr sani K&N

Napsal: 17 dub 2010, 08:08
od beavis
Jeste sem ho poradne nevyzkousel. Chystam se na to asi zacatkem tydne. Po tech par najetych kilometrech po okoli mam pocit ze Astra tahne o trosicku lepe v nizkych otackach. Jestli budu mit naladu, tak bych jeste chtel udelat nejaky mereni a samozrejme dam vedet ;-) CO se tyce zvuku motoru, tak rozdil (ze by byl diky otevrenejsimu sani) nepozoruju. Myslim si ze naopak je motor trosku tizsi na volnobeh.

Re: Sportovni filtr sani K&N

Napsal: 18 dub 2010, 09:20
od Alonso
Tak to by mi potěšilo,kdyby táhla trošku líp v nízkých otáčkách,příjde mi totiž,že na to,že je to 16-ti ventil,tak je to v nízkých otáčkách docela dost líný :(

Re: Sportovni filtr sani K&N

Napsal: 18 dub 2010, 09:42
od beavis
Kdyz odbocim, tak jsem byl v podstate spokojen s tim jak Astra se 77 kW motorem jede. Kdyz to vztahnu k predeslemu Gecku se 74 kW a vezmu v potaz ze Hacko ma kola jak krava. Tak velky kola obout na Gecko, tak se s nima ani nerozjede :D

Re: Sportovni filtr sani K&N

Napsal: 21 dub 2010, 21:08
od Alonso
To mi taky napadlo,že na tom budou mít vliv i kola..Měl jsem Seata Cordobu 74kw a ty rozjezdy byli svižnější..Hlavně v křižovatkách,když se potřebuješ rozjet trochu rychlejš,tak se s Astrou prostě nerozjedu..Nevim proč.Přijde mi to divný..Ale tak zase tady mam 16-ky a na Cordobě jsem měl 13-ky..

Re: Sportovni filtr sani K&N

Napsal: 22 dub 2010, 16:07
od Solik
Hodně taky záleží na zpřevodování, takže jestli jsou u Astry rychlosti "delší", tak je to pak na úkor dynamiky.

Re: Sportovni filtr sani K&N

Napsal: 22 dub 2010, 18:04
od swabel
No originalnom filtri je "gaza" al taka jemna bavlna na jednej strane, ktora zachytava aj tie najjemnejsie ciastocky prachu a spiny. (Mozte si to skontrolovat pri vymene, kolko sa na nu zachyti jemneho prachu). Ja osobne by som napr. do CDTi ziadne KaN nedaval, mal som ho v GIV 1,6 a viem, ze najjemnejsi bordel prepusti. Vyhodu ma jedine v tom, ze sa da cistit a prat. Vykon to bohvie ako neprida. Poznam chalana, ktory po tom ako dal hrusku od KaN na corsu, 2x posebe menil vahu vzduchu... Takze zvazte, ci ten jeden konik :) co to prida, za to stoji...

Re: Sportovni filtr sani K&N

Napsal: 31 kvě 2010, 15:46
od Jenda
Měl jsem KN vlozku i dlouhe studene sani na 1.6 Vti. Oboje mi prislo stejný, narust výkonu byl kolem 7 PS, jak pisete v nižšich otáčkách byl motor živější, paradoxne spotřeba mi klesla max o 1 litr na 100 Km.
Poté jsem dal na auto leštený svody, spotřeba šla nahoru narust výkonu jsem moc nepocitil. Pro me z toho byl zaver, ze svody uz neee, mozna cast výfuku za katalyzatorem.
Jinak u benzinoveho motoru, za me mohu KN filtry jen doporučit. Pro naftu se to asi nevyplati.