Stránka 2 z 6
Re: Sportovni filtr sani K&N
Napsal: 14 dub 2010, 20:05
od beavis
Ja mel delsi dobu K&N filtr v Gecku a motor mi prislo ze sel lip ve spodnich otackach. Lip se z nich dostaval. Spotreba byla v norme, cili ze sem nepozoroval jeji zvyseni. Naopak pri rychle jizde (mysleno na okrskach na dalku) sem byl se spotrebou max. spokojeny (bezne sem takhle jezdil kolem 6 litru). Dneska sem v Auto Kelly koupil za 200 Kc novej filtr a v patek bych podle vseho mel mit K&N filtr

Re: Sportovni filtr sani K&N
Napsal: 16 dub 2010, 13:15
od beavis
Tak filtr je vymenen a uvidime co na to rekne motor. Tady je par fotecek z vymeny:
http://beavis.rajce.idnes.cz/Vymena_ser ... K_N/#album
Re: Sportovni filtr sani K&N
Napsal: 17 dub 2010, 04:29
od Alonso
Tak co na to říkáš??Jede to líp?A co spotřeba?..Máme stejnej motor, tak by mi to zajímalo..Že bych si ho taky koupil

Re: Sportovni filtr sani K&N
Napsal: 17 dub 2010, 08:08
od beavis
Jeste sem ho poradne nevyzkousel. Chystam se na to asi zacatkem tydne. Po tech par najetych kilometrech po okoli mam pocit ze Astra tahne o trosicku lepe v nizkych otackach. Jestli budu mit naladu, tak bych jeste chtel udelat nejaky mereni a samozrejme dam vedet

CO se tyce zvuku motoru, tak rozdil (ze by byl diky otevrenejsimu sani) nepozoruju. Myslim si ze naopak je motor trosku tizsi na volnobeh.
Re: Sportovni filtr sani K&N
Napsal: 18 dub 2010, 09:20
od Alonso
Tak to by mi potěšilo,kdyby táhla trošku líp v nízkých otáčkách,příjde mi totiž,že na to,že je to 16-ti ventil,tak je to v nízkých otáčkách docela dost líný

Re: Sportovni filtr sani K&N
Napsal: 18 dub 2010, 09:42
od beavis
Kdyz odbocim, tak jsem byl v podstate spokojen s tim jak Astra se 77 kW motorem jede. Kdyz to vztahnu k predeslemu Gecku se 74 kW a vezmu v potaz ze Hacko ma kola jak krava. Tak velky kola obout na Gecko, tak se s nima ani nerozjede

Re: Sportovni filtr sani K&N
Napsal: 21 dub 2010, 21:08
od Alonso
To mi taky napadlo,že na tom budou mít vliv i kola..Měl jsem Seata Cordobu 74kw a ty rozjezdy byli svižnější..Hlavně v křižovatkách,když se potřebuješ rozjet trochu rychlejš,tak se s Astrou prostě nerozjedu..Nevim proč.Přijde mi to divný..Ale tak zase tady mam 16-ky a na Cordobě jsem měl 13-ky..
Re: Sportovni filtr sani K&N
Napsal: 22 dub 2010, 16:07
od Solik
Hodně taky záleží na zpřevodování, takže jestli jsou u Astry rychlosti "delší", tak je to pak na úkor dynamiky.
Re: Sportovni filtr sani K&N
Napsal: 22 dub 2010, 18:04
od swabel
No originalnom filtri je "gaza" al taka jemna bavlna na jednej strane, ktora zachytava aj tie najjemnejsie ciastocky prachu a spiny. (Mozte si to skontrolovat pri vymene, kolko sa na nu zachyti jemneho prachu). Ja osobne by som napr. do CDTi ziadne KaN nedaval, mal som ho v GIV 1,6 a viem, ze najjemnejsi bordel prepusti. Vyhodu ma jedine v tom, ze sa da cistit a prat. Vykon to bohvie ako neprida. Poznam chalana, ktory po tom ako dal hrusku od KaN na corsu, 2x posebe menil vahu vzduchu... Takze zvazte, ci ten jeden konik

co to prida, za to stoji...
Re: Sportovni filtr sani K&N
Napsal: 31 kvě 2010, 15:46
od Jenda
Měl jsem KN vlozku i dlouhe studene sani na 1.6 Vti. Oboje mi prislo stejný, narust výkonu byl kolem 7 PS, jak pisete v nižšich otáčkách byl motor živější, paradoxne spotřeba mi klesla max o 1 litr na 100 Km.
Poté jsem dal na auto leštený svody, spotřeba šla nahoru narust výkonu jsem moc nepocitil. Pro me z toho byl zaver, ze svody uz neee, mozna cast výfuku za katalyzatorem.
Jinak u benzinoveho motoru, za me mohu KN filtry jen doporučit. Pro naftu se to asi nevyplati.