Stránka 2 z 10

Re: Strata výkonu

Napsal: 05 dub 2010, 14:16
od Adriano2
Tak po natankovaní sa to zlepšilo no ešte je to trošku také hluché , ale ako som išiel tankovať (asi tak štvrť nádrže nafty som ešte mal) tak skoro celu cestu auto cukalo ..ale len po pustení plynu pocukávalo ...od natankovania zatiaľ ani necuklo

Re: Strata výkonu

Napsal: 09 dub 2010, 07:24
od swabel
Bude to zaneseny EGR ventil.

Re: Strata výkonu

Napsal: 11 dub 2010, 10:19
od Adriano2
Tak finito,vyrazil som pred frajerku na chatu a auto sa hodilo do núdzáku ,chyba ECN 190 175....Takže je to asi jasné je to AGR...tak to idem skúsiť vyčistiť snáď tam nic nepokašlem :D

Re: Strata výkonu

Napsal: 11 dub 2010, 14:14
od Adriano2
Ventil som vybral vyčistil,skusil som tak 10 km sa previezť,auto má opäť záťah,ale kontrolka s autom svieti až pokiaľ nenaštartujem a v pamäti chýb je stýle spomínaná chyba...zmizne to časom,alebo to musím vymazať diagnostikou?inak filter zanesený riadne,ale hlavne sa mi vôbec nevracala strunka v elektrickej časti...po navrtaní dierky,prefúknutí kompresorom a vykúpaní vo WD40 chodila strunka krásne,....dúfam že sa ten filter zase zanese aspoň za rok :D

Re: Strata výkonu

Napsal: 11 dub 2010, 14:29
od swabel
No fajn. Tiez mi predvcerom zasvietila kontrolka na disleji a po vyblikani mi zobratilo kod 04005A - t.j. chyba EGR.
Rozobral som EGR nakomplet ho vycistil, potom pri skladani nasledne zaslepil. Poskladal som to spat, nasadil na sanie, chybu vymazal cez OPCOM a auto ide konecne ako ma v nizkych otackach. Inak selenoid bol zaoxidovany, zhrdzaveny, asi bol zadrety. Praca cca. 1 - 1,5 hod.

Re: Strata výkonu

Napsal: 11 dub 2010, 14:41
od Adriano2
jj tiez som ho mal zaoxidovany...ale chybu mi hlási inú ako tebe, a to ECN 190 175 ....ale zdá sa že po vyčistení auto ide normálne...tak neviem....

Re: Strata výkonu

Napsal: 11 dub 2010, 15:02
od RomanK
Ne všechny chyby se řeší čištěním EGR. Sice způsobuje dost problémů, ale jednotka většinou vypíše kód P0400. Pokud vypíše P1901, nebo P2279 popř. P242F tak je to v souvislosti s filtrem DPF. Pokud se tedy čistí EGR jako o závod a nechá se filtr DPF ucpat úplně, tak je zaděláno na daleko větší starosti. Vyčistit filtr DPF je mnohem složitější než vyčistit EGR. Jinak pokud je EGR vadné, nebo znečištěné, tak stačí udělat na diagnostice jeho test a okamžitě se ví, jesti je problém v něm nebo někde jinde.

Jinak doporučuji u chyby P1901 zkontrolovat přívodní hadice a trubky z filtru DPF do čidla uístěném na palivovém filtru, zvláště v místě ohybu nad výfukem (popraskání, zalomení, zapečení, propálení).

Re: Strata výkonu

Napsal: 11 dub 2010, 16:40
od swabel
Mne vypisalo kod 04005A, takze som vedel, ze je to EGR. Po nasadeni som to pozrel v OPCOMe v meranych datach a chodil pekne...

Re: Strata výkonu

Napsal: 11 dub 2010, 19:32
od pmo
swabel píše:No fajn. Tiez mi predvcerom zasvietila kontrolka na disleji a po vyblikani mi zobratilo kod 04005A - t.j. chyba EGR.
Rozobral som EGR nakomplet ho vycistil, potom pri skladani nasledne zaslepil. Poskladal som to spat, nasadil na sanie, chybu vymazal cez OPCOM a auto ide konecne ako ma v nizkych otackach. Inak selenoid bol zaoxidovany, zhrdzaveny, asi bol zadrety. Praca cca. 1 - 1,5 hod.
Chci se zeptat. To zaslepení se nějak pozitivně projevilo v nízkých otáčkách? Myslím třeba v otáčkách mezi 1800-2000?

Re: Strata výkonu

Napsal: 11 dub 2010, 20:48
od Kesi