Stránka 2 z 3
Re: motor 1,9 CDTI 88kW - oxidace + spotreba
Napsal: 25 srp 2010, 19:40
od matyyysek
Ako pozerám na vaše prispevky so spotrebou sa mi zdá ,že mám asi problém

ja pri starte na volnobehu mám 1,6/8 L/hod a pri teplom motore 0,9/1,1 L/hod. je to normálne ? ja tu čítam ,že máte 0,5 L/hod ,tak sa pýtam

Re: motor 1,9 CDTI 88kW - oxidace + spotreba
Napsal: 25 srp 2010, 19:55
od swabel
Ja mam 0,8 l/hod na mieste. Nie je to sice 88kw, tak neviem, ci tato informacia pomoze...
Re: motor 1,9 CDTI 88kW - oxidace + spotreba
Napsal: 25 srp 2010, 20:01
od pmo
já mám taky 110 kW a na místě p5i teplém motoru a bez klimy 0,5l/hod, s klimou 0,9
Re: motor 1,9 CDTI 88kW - oxidace + spotreba
Napsal: 25 srp 2010, 20:09
od swabel
Kolko mas najazdenych km? Ono to casom pojde hore aj Tebe mysilm, zanesie sa sanie atd..
Re: motor 1,9 CDTI 88kW - oxidace + spotreba
Napsal: 25 srp 2010, 20:14
od JohnyBA
ono to zalezi ci ma filter pevnych castic alebo nie, v inom vlakne sme to uz riesili, vsetci co sme mali filter tak bez klimy 0.8-0.9, teda motory 1.9CDTI 74/88kW
Re: motor 1,9 CDTI 88kW - oxidace + spotreba
Napsal: 25 srp 2010, 21:07
od matyyysek
Tak ,že mám filter pevných častíc ? mám najazdene teda aspoń čo mi tacháč ukazuje 79000 km ... a keď mám klímu tak 1,4...
Re: motor 1,9 CDTI 88kW - oxidace + spotreba
Napsal: 25 srp 2010, 22:29
od JohnyBA
to ci ho mas to musis vediet ty

Re: motor 1,9 CDTI 88kW - oxidace + spotreba
Napsal: 26 srp 2010, 07:30
od martin_a
JohnyBA píše:to ci ho mas to musis vediet ty

Jak zjistím, jestli mám DPF? Jde to poznat pohledem pod auto?
Re: motor 1,9 CDTI 88kW - oxidace + spotreba
Napsal: 26 srp 2010, 08:04
od JohnyBA
ide to poznat podla nejakeho stitku na dverach, myslim ze podla emisii, bolo to tu uz v jednom vlakne tak staci to najst
Re: motor 1,9 CDTI 88kW - oxidace + spotreba
Napsal: 26 srp 2010, 08:31
od swabel
Pozri si na stlpik dveri spolujazdca, ak tam najdes hodnoutu 0,5 tak DPF mas!