Právě je 17 čer 2019, 01:38





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 318 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 30 črc 2018, 11:41 
Offline

Registrován: 23 dub 2014, 18:37
Příspěvky: 60
Ale na tom ruském odkazu se mluví právě o novějším způsobu napojení klapky na motorek, pomocí toho mezikusu.
Pokud to otrocky přeložím :
Nová modifikace klapky
GM změnil klapku a provedl potřebné změny (viz foto), nyní je problém "rozbití" klapky irelevantní, ale bohužel v případě situace popsané v této části je elektrický pohon rozbit, což je dvakrát dražší, takže aktuální stabilizátor (viz Obr. dále) jeho význam není ztracen!


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 30 črc 2018, 15:16 
Offline

Registrován: 08 čer 2015, 07:27
Příspěvky: 33
Bydliště: Kolín
Stan. píše:
formatic píše:
Marek65 píše:
Nezapojil si opacne kable do motorceka? Nie je treba nic kalibrovat, motorcek ide bez kalibracie automaticky na oba dorazy, podla toho ci sa stlaci tlacidlo vnutornej recirkulacie alebo nie.

To mě taky napadlo, odpoledne to prověřím, díky moc.

Tvar a uchycení svorkovnice u motorku by přepólování neměl dovolit, spíše co Op-com vyhodil za chybu.




Zapojení mám správně. Motorek s klapkou s externím napájením funguje na obě strany.
Z auta funguje pouze zaparkování pro venkovní sání - naměřím normálně 12V. Po přepnutí na vnitřní cirkulaci nenaměřím nic a klapka se nehne. Tlačítko svítí a větrák zpomalí. Už nevím co s tím, možná to nefunguje dlouho a možná jsem o tom ani nevěděl.

OPCOM viz příloha

Díky všem.


Přílohy:
Screen Shot 07-30-18 at 03.13 PM.JPG
Screen Shot 07-30-18 at 03.13 PM.JPG [ 348.68 KiB | Zobrazeno 743 krát ]

_________________
Opel Astra H - Caravan - 1.7CDTI - Z17DTH - 74kW - 01/2005
Ex: Opel Vectra 95A 1.8i - hatchback
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 črc 2018, 16:46 
Offline

Registrován: 16 pro 2010, 19:58
Příspěvky: 1446
Bydliště: Jižní Čechy
Chybový kód B0225 -Zkrat na kostru v proudovém okruhu (nízké napětí),
Chybový kód B0226 -Zkrat proti napětí v proudovém okruhu (vysoké napětí),
Vodiče žluto-červený a hnědý mezi motorkem recirkulace a svorkovnicí XC43,
Pin 1 hnědý vodič a Pin 17 žluto-červený vodič (modro-černý konektor)
u řídící jednotky (ovladače) klimatizace.

_________________
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 črc 2018, 17:31 
Offline

Registrován: 08 čer 2015, 07:27
Příspěvky: 33
Bydliště: Kolín
Stan. píše:
Chybový kód B0225 -Zkrat na kostru v proudovém okruhu (nízké napětí),
Chybový kód B0226 -Zkrat proti napětí v proudovém okruhu (vysoké napětí),
Vodiče žluto-červený a hnědý mezi motorkem recirkulace a svorkovnicí XC43,
Pin 1 hnědý vodič a Pin 17 žluto-červený vodič (modro-černý konektor)
u řídící jednotky (ovladače) klimatizace.



Super, moc děkuji, rozeberu to a zkontroluju.

_________________
Opel Astra H - Caravan - 1.7CDTI - Z17DTH - 74kW - 01/2005
Ex: Opel Vectra 95A 1.8i - hatchback


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 črc 2018, 07:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2014, 00:10
Příspěvky: 281
Bydliště: Bratislava
To je pravda ze konektor to nedovoluje, skor v pripade ze by mal rozobraty konektor alebo dorabal by obmedzovac prudu, vtedy je to mozne.

_________________
EX:Opel Astra 1.6 85kW 2009 (Z16XER)
EX: Opel Astra 1.6 77kW 2005 (Z16XEP), Irmscher packet


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 srp 2018, 22:14 
Offline

Registrován: 23 dub 2014, 18:37
Příspěvky: 60
Takže ještě jednou - ten mezikus na fotce dole přijde pravou stranou do toho pouzdra na klapce a levou stranou do motorku ? Nebo to je celé jinak ?


Přílohy:
Klapka.jpg
Klapka.jpg [ 51.13 KiB | Zobrazeno 696 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 srp 2018, 07:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2014, 00:10
Příspěvky: 281
Bydliště: Bratislava
Ano presne tak, ved opacne to ani nemoze pasovat.

_________________
EX:Opel Astra 1.6 85kW 2009 (Z16XER)
EX: Opel Astra 1.6 77kW 2005 (Z16XEP), Irmscher packet


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 srp 2018, 13:40 
Offline

Registrován: 23 dub 2014, 18:37
Příspěvky: 60
Díky, ještě se zeptám, zda ten výstupek na mezikusu (označen modrou špkou) přijde do té trubičky nebo zda v té trubičce musí být pro ni výřez.


Přílohy:
Klapka.jpg
Klapka.jpg [ 74.91 KiB | Zobrazeno 680 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 318 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz