Stránka 70 z 70

Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H

Napsal: 30 pro 2019, 12:47
od Brudr
Stan. píše:
27 pro 2019, 13:38
Brudr píše:
25 pro 2019, 17:47
A nemohl by to být jenom k.o. alternator? Dnes přes startkabely krásně nastartovalo, po odpojení kabelů vše zhaslo a moc se motoru nechtělo fungovat.
Zkontroluj funkci alternátoru, kolik dobíjí při různách otáčkách. Dobíjet by měl okolo 14.2-14.5V. Při startu by napětí nemělo klesnout pod 10V. Při zvýšených otáčkách a zapnutých dálkových světlech by napětí nemělo klesnout proti původně naměřené hodnotě o více než 0.4V. Také může být již špatná baterie, že se sice rychle nabije, ale neudrží již kapacitu. Poruše nabíjení nebo baterie by také odpovídaly popsané nefunkční přístroje. Které se při nízkém stavu napětí baterie samovolně odpojují, aby nedošlo k další poruše.

Tak jsem nabil baterku, normálně nastartoval, nechal chvilku vrčet, vše v normálu. To dobijení zjistím asi nejakým měřákem že? Ten nemám. V servis menu mě to ukazuje toto, při zapnutí třeba dálkových to klesne o 0,1 a po chvilce se to vrátí na původní hodnotu.
20191230_120253.jpg

Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H

Napsal: 30 pro 2019, 13:59
od vasekpetr1
Těch 13,5V je po plném nabití nabíječkou, nastartování a na volnoběh? Byly do toho zapnuty i nějaké spotřebiče (světla, vyhřívání oken, klima)? Při plně nabité baterce bych tam viděl klidně o Volt víc (14,5V). Značka baterky a stáří?

Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H

Napsal: 30 pro 2019, 16:13
od Brudr
No jestli byla na 100% nabitá nevím, měl jsem pujčenou postarší nabíječku bez ukazatele nabití.
Volnoběh a zapnutý světla . Je v autě od března 2017 a značka Exidge

Re: NÁVOD::Čtení kódových chyb na Opel Astra H

Napsal: 11 led 2020, 21:48
od Brudr
Tak to byl mrtvej altik. Bojím se, co bude následovat :D