setrvacnik
Napsal: 18 bře 2014, 09:03
Zdravim,
mam Astru H - 1,7 CDTI - 74kW
po cca 270 000 km doslo aj na mna a dal som vymenit zotrvacnik aj so spojkou, resp. celu sadu (L*K)
Po cca 2000 km mi zacala presmykovat spojka pri prudsej akceleracii a pri jazde na dialnici sa spojkovy pedal spraval tak, ze na preradenie rychlosti stacilo spojku jemne zatlacit... po prichode do mesta sa to zacalo spravat naopak a ked som chcel preradit, tak som to robil len tak tak a s uplne zatlacenym spojkovym pedalom. Plus radiaca paka isla dost tazko. Po prichode do servisu sa zistilo, ze praskol nejaky olejovy vak na zotrvacniku (som laik) a doslo v vymene celeho zotrvacnika.
Myslel som, ze sa to tym skoncilo, no po cca dalsich 2000 km mi zase cestou do kopca a pri akceleracii zacala presmykovat spojka, resp. 4 a 5 prevodovy stupen. Spojkovy pedal ide momentalne dobre a radiaca paka tiez. Asi je to len otazka casu, kedy to bude horsie. Este dodam, ze starter pred prvou vymenou aj teraz tesne po nastartovani trocha zaskripe/zasucha. To bude asi tym olejom v nom...
Stretol sa niekto s takymto problemom? Zeby zase zotrvacnik? Je mozne, ze by 2 nove kusy takto odisli? Vyzera to, ze zase ten olej... uvazujem, ze do tretice by som uz dal asi origo, nie L*K...
---
nemooo
mam Astru H - 1,7 CDTI - 74kW
po cca 270 000 km doslo aj na mna a dal som vymenit zotrvacnik aj so spojkou, resp. celu sadu (L*K)
Po cca 2000 km mi zacala presmykovat spojka pri prudsej akceleracii a pri jazde na dialnici sa spojkovy pedal spraval tak, ze na preradenie rychlosti stacilo spojku jemne zatlacit... po prichode do mesta sa to zacalo spravat naopak a ked som chcel preradit, tak som to robil len tak tak a s uplne zatlacenym spojkovym pedalom. Plus radiaca paka isla dost tazko. Po prichode do servisu sa zistilo, ze praskol nejaky olejovy vak na zotrvacniku (som laik) a doslo v vymene celeho zotrvacnika.
Myslel som, ze sa to tym skoncilo, no po cca dalsich 2000 km mi zase cestou do kopca a pri akceleracii zacala presmykovat spojka, resp. 4 a 5 prevodovy stupen. Spojkovy pedal ide momentalne dobre a radiaca paka tiez. Asi je to len otazka casu, kedy to bude horsie. Este dodam, ze starter pred prvou vymenou aj teraz tesne po nastartovani trocha zaskripe/zasucha. To bude asi tym olejom v nom...
Stretol sa niekto s takymto problemom? Zeby zase zotrvacnik? Je mozne, ze by 2 nove kusy takto odisli? Vyzera to, ze zase ten olej... uvazujem, ze do tretice by som uz dal asi origo, nie L*K...
---
nemooo