Stránka 1 z 1
1.9 CDTi 88 KW 8V vs 1.9 CDTi 88 KW 16 V
Napsal: 27 čer 2012, 22:24
od maestro99
Zdravim Vas,
chcem sa Vas opytat aky je rozdiel medzi tymito dvoma motormi. Ktory je viac kazivy? Je menej kazivy ten 8 V alebo ten 16 V? dakujem za odpoved
Re: 1.9 CDTi 88 KW 8V vs 1.9 CDTi 88 KW 16 V
Napsal: 27 čer 2012, 22:30
od milosh
8V, vetsina clenu zde si jej prave proto kupovala

Re: 1.9 CDTi 88 KW 8V vs 1.9 CDTi 88 KW 16 V
Napsal: 27 čer 2012, 22:42
od maestro99
a v com je lepsie ak smiem vediet? ake ma vyhody oproti 16 V?
Re: 1.9 CDTi 88 KW 8V vs 1.9 CDTi 88 KW 16 V
Napsal: 27 čer 2012, 22:56
od destroyer_svk
Nema virive klapky v sani - hlavny konstrukcny rozdiel.
Ono staci tu trocha pohladat a mas citanie na cele vecery.
http://lmgtfy.com/?q=opel+astra+h+Z19DTJ+virive+klapky+
Btw. nebol si to nahodou ty co si pred casom predaval taku astru (1,9) alebo sa mi to len zda ?
Re: 1.9 CDTi 88 KW 8V vs 1.9 CDTi 88 KW 16 V
Napsal: 27 čer 2012, 22:59
od maestro99
jasne....som to ja

ale vyzera to tak, ze si ho nechavam

nikto to nechce

a neviem preco

Re: 1.9 CDTi 88 KW 8V vs 1.9 CDTi 88 KW 16 V
Napsal: 27 čer 2012, 23:05
od destroyer_svk
No podla toho inzeratu co mas na nete musis mat Z19DT cize 8V ked je to 3/2007,lebo Z19DTJ sa vtedy uz nerobil.
Ak nemas DPF,teoreticky by si mal mat jednu z najspolahlivejsich motorizacii.
Re: 1.9 CDTi 88 KW 8V vs 1.9 CDTi 88 KW 16 V
Napsal: 27 čer 2012, 23:07
od maestro99
mam DPF filter....ale si myslim, ze to nie je nejaky problem....vypaluje sa a ak sa pos....dam ho von. takze tieto motory su najspolahlivejsie? a vidis, nie je o ne nejaky zaujem. ktovie preco

Re: 1.9 CDTi 88 KW 8V vs 1.9 CDTi 88 KW 16 V
Napsal: 27 čer 2012, 23:11
od Frydex
Určitě je to bych řekl nejpovedenější z Fiaťáckých dieslů

Buď rád, že máš ten. Filtr není problém, u těchto motorů se vypaluje kolem 800km a víc, podle ježdění město/ dálnice....