Stránka 1 z 1

zafira 1,7 CDI 92 KW

Napsal: 28 led 2012, 17:27
od Frankie
ahoj,
mám krátce zafirku 1.7 CDI 92 KW, 2008 , 75 000km ( mělo by sedět ) :-o , zatím vše ok , má někdo stejnou .....zkušenosti atd. na co se připravit atd :) , a dotaz v techničáku 1,7 CDI a vzadu na 5 dveřích 1,7 CDTI ??? to je v porádku ....díky za info

Re: zafira 1,7 CDI 92 KW

Napsal: 28 led 2012, 17:44
od Oťas
CDTI = správně.

Re: zafira 1,7 CDI 92 KW

Napsal: 29 led 2012, 16:09
od nedy666
taky to mám v TP napsané zkráceně, CDI. Mám stejnou co máš i ty. mám ji od podzimu a zatím naprostá spokojenost. Jen pri nižších otáčkách u podtočení hrozně rezonuje palubka, ale to dělaj asi všechny nafty. Jsem byl odkojenej doteď na benzinu:) :lol:
Proč sem lezu, po kolika tísících se aktivuje obvykle DPF filtr pevných částic, něco jsem tu zahlédl po 1200km já tam mám téměř 5tis, ale blikající spirálky žhavení při jízdě jsem si nevšiml, přitom na tom autě je. Může mi toto někdo osvětlit jak se to chová (tedy kdy se zapne)
Tak nevím. Vždy se modlím aby mi to nepotkalo na nějakým malým přejezdu. Doslechl jsem se že je to v zasadě snad i inteligentní takže to ta RJ nepustí když to nemá řádnou teplotu motoru, či ve výfuku. Zatím žádné problémy naštěstí nemám.

Re: zafira 1,7 CDI 92 KW

Napsal: 29 led 2012, 18:50
od vencator
Nic si z toho nedelej ja mam 1,9 8V a v TP mam 16V :D a pritom je to vazne 8V :D nekdo to blbe opsal z nemeckyho TP nebo nevim... Na STK zadnej problem a nikdo to nikdy neresil ani pojistovna.

Re: zafira 1,7 CDI 92 KW

Napsal: 03 úno 2012, 15:29
od Oněgin
vencator píše:Nic si z toho nedelej ja mam 1,9 8V a v TP mam 16V :D a pritom je to vazne 8V :D nekdo to blbe opsal z nemeckyho TP nebo nevim... Na STK zadnej problem a nikdo to nikdy neresil ani pojistovna.
Brácha má stejnou chybu v techničáku u Astry G 1,6, taktéž žádné problémy na STK.