Stránka 2 z 2

Re: P1122-01

Napsal: 07 čer 2017, 12:48
od Stan.
sako1400 píše:Menili sa rovnako .Takze podla mna je pedal OK.Neviem co by som mal este skontrolovat.Bojim sa rozoberania tej poistkovej skrinki aby som nieco nedo.ebal este viac.
Popis obvodu a přibližné hodnoty v klidové poloze a plně sešlápnutém akcelerátoru
Sestava pedálu akcelerátoru obsahuje dva snímače polohy pedálu akcelerátoru (APP). Snímače APP jsou zamontovány do sestavy pedálu a nelze je opravovat. Snímače APP generují signální napětí, které se mění relativně v závislosti na poloze pedálu akcelerátoru. Řídicí modul motoru ECM napájí samostatný 5 V referenční obvod a referenční obvod low pro každý ze snímačů APP.
Napětí signálu ze snímače APP 1 se zvýší při sešlápnutí pedálu z cca. 1.0 V v klidové poloze na cca. 4 V v plně sešlápnuté poloze. Napětí signálu ze snímače APP 2 se zvýší při sešlápnutí pedálu z cca. 0.5 V v klidové poloze na cca 2 V v plně sešlápnuté poloze.

Pro případnou kontrolu mají podle těchto údajů senzory 1 a 2 rozdílné napětí, senzor 2 má přibližně poloviční napětí v celém rozsahu než senzor 1

Rozebrání pojistkové skříně není nic náročného a pokud je tam vlhkost, tak závadu jinak neodstraníš. Viz fotonávod:
http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/ ... -b.371985/
1) Nejdříve odpojíš baterii !! (můžeš si zaznamenat údaje v palubním počítači, po odpojení baterie se počítač vynuluje)
2) Sundáš víko pojistek a víčko silových pojistek
3) Ze strany světla vyhákneš konektor z držáku
4) Povolíš úplně 3 šrouby Torx27 (zůstanou v honím krytu)
5) Sundáš v rohu u silových pojistek matku na 10mm klíč (přívod napájení, řádně očistit)
6) Sundáš horní kryt jemně bez velkého násilí (šrouby musí být úplně povoleny)
7) Zkontroluješ vizuelně všechny kontakty a vysušíš, pak prostříkneš sprejem na elektrokontakty

Re: P1122-01

Napsal: 30 črc 2018, 17:49
od formatic
Ahoj,
po třech letech se mi znovu objevil tento problém, opět pouze v letních vedrech. Vyčistil jsem kontakty jak je tady všude napsáno, vlhkost žádná, kontakty pod pojistkovou skříní vypadaly dobře, tak jsem vzal Kontaktolem i konektor pedálu. Tam podle mě byl problém.
Najeto 500km a zatím v pohodě.
Díky za návod a vaše zušenosti.

Re: P1122-01

Napsal: 22 srp 2018, 14:01
od synapse
Ahoj mám ten samý problém na 1,7CDTI 74kw Nejdřív jsem prostříknul sprejem na el. kontakty oba konektory do ECU jednotky u levého kola a byl cca 120 km klid. Pak ten samý problém a jasně, že na křižovatce :D a auto stálo celý den na sluníčku, venku kolem 30C.
Opětovné odpojení a vyčištění konektorů ECU nepomohlo a chyba se objevila vždy, když jsem zatlačil na plyn. pedál víc jak 1/3 polohy.
Takže jsem odpojil rozebral pedál očistil styčné plochy na plošáku a nastříkal sprej do konektoru, pak chyba zmizela.
Ještě přemýšlím nad preventivním vyčištění kontaktů pod pojistkami, ale je to fakt vopruz když to udělá na dálnici...teď radši levý pruh nepoužívám.