Stránka 3 z 3

Re: Rozperna tyc

Napsal: 24 dub 2015, 23:28
od irmscher
no,tak...určitej význam to má,ale pro určitá auta a pro jasně daný důvod...

třeba nové BMW M3 nebo to má,jen to nabralo podobu karbonového boomerangu.Celkově to vylepšuje tuhost karoserie,ale samo o sobě to neřeší nic.

Astra GTC je myslim dostatečně tuhá.Jak víte,svoje OPC jsem párkrát celkem dobře podrobil okruhovému šílenství a to auto je opravdu slušně tuhé.Taky jde o podvozek,pneumatiky a jiné.Proot tato výztuha nebyla potřeba.U Astry by spíše k výraznému vylepšení při zatáčení a stopě vedla montáž mechanického samosvoru.Ta rozpěrná tyč u tohoto auta opravdu nemá význam.

Re: Rozperna tyc

Napsal: 02 zář 2016, 15:18
od MiHLA
Pokud chcete vylepšit chování vozu na silnici, měla by instalace rozpěrné tyče být pouze jedním z kroků, vedoucích k výsledku. Nejste-li ochotni (finančně schopni) absolvovat všechny další potřebné kroky, nemá smysl ani začínat.

K čemu bude ztuhlá kastle, když se na silnici neudrží kola? Kastle se v zatáčce nezkroutí, auto si čapne na vnější kolo a vnitřní kolo se začne zvedat... Takže vylepšit tlumiče a stabilizátory a zkrutnou tyč a uložení podvozku...

Když nechcete slyšet argumenty, taky si nezacpete jen jedno ucho, no ne?... :)