smileboy píše:Přispěju mojí troškou do mlýna. Já měl ten samej problém, když jsem jezdil, bylo všechno v pohodě, když auto 3-4 dny stálo, blbě to startovalo a po týdnu stání jsem už ani neodemkl. Pár měsíců jsem pátral, čím to může být a nakonec se zdá, že to dělaly zkratované vodiče v pravých zadních dveřích (několik jich bylo naštípnutých, několik přeštípnutých). Vodiče jsem naspojkoval, zaizoloval a od té doby auto může stát 3 týdny a na baterce (při vypnutém motoru) je stále kolem 12,5 V. Třeba Ti to pomůže.
to bych poznal, že by mě nefungovalo stahování oken, ne?
vojtavojta píše:Dle knihy"Jak na to",pred kontrolou musi byt baterie minimalne dve hodiny odpojena!!!
mno jo, to je pravda, že i skutečné napětí co je na baterce musí být měřeno pár hodin po odstavení auta.. já myslel, že jsou ale i nějaké speciální měřáky co dokáží i udělat nějakou diagnostiku?
Po zastavení to bude ukazovat pravděpodobně těch 12,5-12,6 jak ukazuje BC (což ukazuje i velmi nekvalitní analogový multimetr, teda zhruba.. není zrovna nejpřesnější)
Stan. píše:Před časem jsem zde někde na fóru četl, že pokud zůstane BC po vypnutí v servisním menu (vypnutí bez navrácení do základní polohy BC), tak dovede také pěkně zatočit s baterií. Podobně jako popisovaný případ.
Pokud je baterie dobrá a plně nabitá (více než 12,7V), tak nesmí při startu klesnout napětí pod 10V.
tohle trošku nechápu. Sleduju teď servisní menu každou jízdu, ale když přece vypnu motor a vytáhnu klíčky tak se všechno vypne ne? Nebo se snad může vypnout dispaly a BC dál jet? A ani nevím o jakém pípnutí mluvíte? Mě BC pípne jenom když jdu do servisního menu, ale nikdy ne při vypnutí motoru nebo ukončení servisního menu.
Jo a dnes jsem měl cca 5 popojížděk (vzdálenosti 500m - max. 5km) a startovalo to v pohodě, jen s mými obavami
Jízda 13,6-14. Po vypnutí motoru 12,5-12,6. A po odstavení cca na 2h 11,6-11,8. Při startu se vždy drželo na 10V...
Prozatím vozím s sebou kabely, ale vzhledem k tomu že tyto popojížďky jsou pracovní s předem daným časovým harmonogramem, tak to není úplně hitparáda
Jako cca těch 1700,- za nejlepší model Varty 63Ah (Silver Dynamic) mě nezabije, ale chápete, že je nechci dávat zbytečně. Hlavně se mě to zdá celé divné, auto některé víkendy stává 2-3dny a vždy bylo vše v pohodě a to jezdím hlavně po městě. A teď se mě tohle stalo, že ani neškytlo, po těch dlouhých trasách a to stálo snad jenom 1 nebo 2 dny.